Stiri

Megane RS facelift, in fruntea standului Renault la Frankfurt

De 11 septembrie 2013No Comments

Capul de afis al standului Renault de la Frankfurt este, totusi, Initiale Paris, a şasea maşină concept ce face parte din strategia de design iniţiată de Laurens van den Acker. Acest nou concept car prefigurează succesorul Renault Espace în versiunea „Initiale Paris” şi face dovada expertizei tehnice a constructorului şi a locului pe care îl vizează în segmentul premium.

Cu noua familie Mégane dezvăluită în premieră la Frankfurt, gama Renault îşi afirmă cu tărie identitatea: design atractiv şi inovaţie pentru toţi. În plus, cele şase concept car prin care a fost marcată această înnoire a designului mărcii Renault sunt expuse în premieră la stand. Influenţele lor se reflectă în maşinile de serie cărora le-au servit drept inspiraţie.

Versiunile sportive ale familiei Mégane, emblematice pentru performanța lor, primesc de acum şi ele noua identitate de design Renault. Odată cu modificările estetice, Mégane RS primește și sistemul RS replay, disponibil pe monitorul RS 2.0. şi kitul GT, disponibil cu motorul 2.0T Renault Sport 220.

Mai mult rafinament pentru Mégane RS

Vârf al gamei Mégane, versiunea R.S. a fost concepută pentru a oferi cât mai multă plăcere. Mégane R.S. regrupează tehnologiile specifice Renault Sport: un motor de 2.0 16V 265 CP, diferențial cu alunecare limitată, punte față cu pivot independent și șasiu la alegere (între Sport și Cup). Stilul Mégane R.S. dobândește și mai mult caracter și dinamism cu noua identitate de design a mărcii. Noua capotă integrează logo-ul Renault mărit și scos în evidență pe fond negru strălucitor. Noile faruri, care contribuie la caracterul seducător al noii linii, se disting prin „pleoapele” de un negru strălucitor. Prevăzute cu o lentilă și decorate cu o virgulă albă, farurile amplifică fasciculele luminoase și asigură un iluminat de noapte de calitate excelentă. Logo-ul F1, trăsătură stilistică specifică gamei Renault Sport, care amintește de succesul Renault în Formula 1, este integrat în noua bară față. Motorul 2.0T Renault Sport 220 disponibil pe Mégane GT.

Oferind distincţie și emoție în viața de fiecare zi, noile Mégane GT și GT-Line reflectă stilistic moștenirea sportivă și cea a semnăturii „GT Renault Sport”.

Dacă materialul din care este făcută bara de protecție este același ca pentru alte modele din gama Mégane, grila inferioară și ghidajul farurilor albe sunt specifice. Masca blocurilor optice negre este de asemenea specifică. În funcție de țara de comercializare, Mégane GT este disponibil și cu motorul pe benzină 2.0T Renault Sport 220, derivat al 2.0 16V 265 al Mégane R.S. Eficient și elastic în utilizare, acest motor – inaugurat pe seria limitată Mégane Estate GT 220 – dezvoltă o putere de 220 CP, un cuplu maxim de 340 Nm și beneficiază de sistemul stop and start. Cu un consum de 7,3 l/100 km și emisii de 169 gr CO2/km, raportul de emisii de CO2/putere este foarte favorabil.

 

Mégane GT și GT-Line sunt disponibile pe următoarele tipuri de caroserie: berlină, coupé sau estate (în funcție de țara de comercializare) și cu o gamă largă de motorizări pe benzină sau diesel.

Share

Leave a Reply

16 − 12 =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373