
O titulatura atat de lunga a celui mai puternic C Class are in spate o parte tehnica de exceptie. Doar patru cilindri si 2 litri, din care s-au obtinut 680 CP si 1.020 Nm, cu ajutorul electrificarii. Diferente de putere comparativ cu vechea generatie V8 de 4 litri este de nu mai putin de 170 CP si 310 Nm.
Noul C63 este un PHEV, la care aportul motorului electric, montat in consola spate, este de 204 CP (adaugati la cei 476 CP ai termicului). Legatura cu rotile este asigurata de o transmisie AMG Speedshift MCT 9G, cu doua ambreiaje, sistemul de suspensie include tehnologia Ride Control AMG, cu gestiune activa preluata de la AMG GT Black Series, franele sunt standard din materiale compozite (optional carboceramic), iar tractiunea este, bineinteles, integrala 4Matic+.
Desi este un plug-in hybrid, noul C 63 S E Performance foloseste bateria aproap exclusiv pentru a dinamita performantele (3,4 secunde pentru 0-100 km/h) decat pentru a merge 100% electric. Cei 6,1 kWh ai bateriei furnizeaza o autonomie de doar 13 km, insa important este ca reincarcarea se face rapid, astfel ca rezerva de putere este disponibila aproape mereu.
Noul model ofera pana la opt moduri de rulare prin programul Dynamic Select AMG: Electric, Comfort, Battery Hold, Sport, Sport+, Race, Slippery si Individual. Comparativ cu C 43 a primit mai multe modificari exterioare, cu bare de protectie cu design specific, pasaje arle rotilor mai mari, pentru a putea gazdui anvelope mai late, prize de aer pe aripi, eleron pe capacul portbagajuluim si, in premiera, o fanta subtire de admisie a aerului inserata in capota motorului. C 63 va fi oferit deopotriva pe caroseria sedan si break.