
Noul model semnat AMG are sub capota cel mai puternic motor turbo de 2 litri care se afla in prezent in productia de serie: 387 CP in versiunea de baza si 421 CP pentru modelul S, ce propulseaza masina de la 0 la 100 km/h in 4,4 secunde, respectiv 4,3 secunde. Diferentele exterioare comparativ cu un GLA normal sunt evidente, cu bare de protectie modificate, eleron posterior, praguri si aripi mai proeminente, jante specifice si capota mai bombata.
GLA 45 vine echipat cu sistem de tractiune integrala care foloseste tehnologia torque vectoring, pentru a trimite individual fiecarei roti spate exact necesarul de putere care este necesar. Pentru acest lucru, rotile posterioare sunt conectate la transmisie prin cate un ambreiaj multidisc care permite deconectarea individuala a fiecareia. Nu a fost folosita transmisia 9G-Tronic, ci una cu opt trepte si doua ambreiaje, optimizata pentru a oferi acceleratii instantanee la orice turatie si viteza.
GLA 45 poate fi condus in mai multe moduri presetate, de la Eco Mode in care actioneaza functia Stop&Start si cea de coasting in croaziera, pana la Race Start, pentru o acceleratie maxima la plecarea de pe loc si intreruperea injectiei in timpul schimbarii treptelor pentru o eficacitate mai mare. Interiorul era oricum spectaculos, iar acum primeste scaune noi, volan dedicat, imbracat in Alcantara si marcat cu o dunga la ora 12, indicatoare de bord cu un layout sportiv si butoane pe volan pentru alocarea unor functii rapide.