Era motoarelor V6 si V8 incepe sa apuna chiar si in cazul versiunilor AMG. Dupa ce a fost introdus de curand pe AMG SL, motorul de 2 litri turbo, cu patru cilindri, isi face aparitia si pe Clasa C. Doar ca de aceasta data are o putere mai mare, C 43 dezvoltand 408 CP si 500 Nm, cu 18 CP mai mult decat vechiul V6, dar cu 20 Nm mai putin.
Noul motor incorporeaza tehnologie din Formula 1, fiind dotat cu un sistem de asistenta electrica a turbosupraalimentarii. Practic, un mic motor electric, montat pe arborele turbinei, o pune in miscare inainte ca gazele de evacuare sa aiba fluxul si presiunea necesare pentru actionarea acesteia. In acest fel se elimina intarzierea turbo, masina devenind mult mai reactiva si prompta. In plus, aportul sistemului mild hybrid 48V ii aduce si un boost de 14 CP.
Acelasi motor va fi disponibil in curand in versiune PHEV si va fi destinat versiunii mai puternice C 63. AMG C 43 sedan accelereaza de la 0-100 km in 4,6 secunde (breakul in 4,7 s), iar viteza maxima poate trece de limitarea de 250 km/h cu pachetul optional AMG Driver.
Transmisia automata este cea binecunoscuta, AMG Speedshift 9G cu doua ambreiaje, asociata cu sistemul de tractiune integrala Performance 4Matic, ce privilegiaza puntea spate, trimitand acolo 69% din valoarea cuplului. Sunt disponibile cinci programe de rulare, Slippery, Comfort, Sport, Sport+ si Individual, iar echipamentul de serie include amortizoare cu control electronic, punte spate cu roti directoare, jante de 18 inci (19 si 20 inci optional), interior din piele Artico si sistem de infotainment MBUX.