Ford a lansat noul Focus RS cu sistemul special de drift. Prin apasarea unui buton, modelul de performanta trece in modul in care soferul se poate distra cu derapajele controlate.
De multe ori, si internetul este plin de astfel de dovezi, modul drift nu se termina chiar bine pentru integritatea masinii. Mercedes anunta ca pentru viitorul E63 AMG doreste sa implementeze un sistem asemanator. Programat sa debuteze la inceputul anului viitor, noul Mercedes-AMG E63 va marca debutul modului Drift in gama Mercedes.
Cel mai probabil, sistemul va fi folosit ulterior si pe alte modele AMG. In aceste conditii, Mercedes va oferi un E63 cu tractiune integrala care poate decupla fata astfel incat soferul sa beneficieze de aportul spatelui cu controlul glisajelor. Noul sistem Mercedes va fi inclus in pachetul de control al stabilitatii.
Tobias Moers, seful AMG, a declarat ca pe langa acest Drif Mode, Mercedes-AMG E63 va deveni si cel mai rapid E-Class construit pana acum, modelul urmand sa coboare sub 7 minute si 50 de secunde cu pneuri standard pe circuitul Nurburgring Nordschleife. Pentru a realiza acest lucru, E63 va avea mai mult de 600 cai putere.
Mercedes va prezenta noul sau model la Salonul Auto de la Detroit, in ianuarie 2017.