HighlightStiri

Mercedes-Benz a prezentat faceliftul pentru E-Class Cabriolet si Coupe

;;;;;;;;;

Dupa E-Class sedan si break, a venit randul celor doua caroserii cabrio si coupe sa primeasca noile motorizari mild hybrid, o serie de tehnologii noi la bord si modificari stilistice. Din punct de vedere al designului, restilizarea nu este radicala, ci doar la partea frontala fiind noutati mai importante. Astfel, calandrul de tip Matrix este de serie pentru toate versiunile, cu faruri Full Led redesenate.

Au aparut si nuante noi de vopsea pentru caroserie (High-Tech Silver, Mojave Silver, or Graphite Grey Metallic), dar si jante cu un design nou. In schimb, interiorul este mai spectaculos, majoritatea butoanelor fiind inlocuite cu taste capacitive. Apare si ultima versiune a sistemului de infotainment MBUX, cu display de 10,25 inci sau 12,3 inci optional. 

Soferul primeste acum un tratament special datorita functiilor de asistare precum Energizing Coach (care adapteaza ambientul in functie de mood-ul si starea de oboseala a soferului) si, optional, pachetul de protectie Urban Guard, care integreaza serviciile Mercedes Me. Toate motorizarile noilor E-Class Cabriolet si Coupe sunt electrificate ,iar doua dintre ele, dieselul E220 d si benzina E450 beneficiaza de solutia mild hybrid EQ Boost, ce include un generator de pornire integrat si sistem electric de 48V. Acesta poate oferi, in anumite conditii, un boost de 20 CP si 250 Nm.

Noul motor OM 654 M diesel cu patru cilindri este primul diesel din lume care dispune de un generator de pornire integrat (ISG) si un sistem electric de 48V. Aceeasi solutie, plus compresor electric auxiliar are si motorul pe benzina cu patru cilindri. ISG-ul a fost integrat in transmisia 9G-TRONIC. Oferta cuprinde versiunile diesel E220 d de 194 CP si E400 d de 340 CP, iar cele pe benzina sunt E200, E300 si E450, cu puteri de 197 CP, 258 CP si 367 CP.

Sportivul AMG E 53 4Matic+ este echipat cu motorul cu sase cilindri, de 3 litri, care dezvolta 435 CP si 520 Nn, ce incoporeaza sistemul EQ Boost. In acest caz, transmisia este automata cu doua ambreiaje Speedshift TCT AMG. Coupe-ul ajunge de la 0-100 km/h in 4,4 secunde, iar Cabrioletul in 4,6 secunde. Mercedes-Benz introduce un volan nou cu senzor capacitiv, care poate detecta lipsa mainilor de pe volan. 

Marginea acestuia are o suprafata cu doi senzori care detecteaza daca mainile tin strans volanul. In plus butoanele Touch Control, amplasate pe spite folosesc tehnologia senzoriala capacitiva – precum un smartphone.
O serie de functii suplimentare „intelligent Drive“ din pachetul de asistenta la condus sunt disponibile optional. Acestea includ, printre altele: Active Distance Assist DISTRONIC, Active Steering Assist, Active Blind Spot Assist si Active Parking Assistant.

Share

Leave a Reply

10 + 15 =