Stiri

Mercedes-Benz Clasa S, preturile din Romania

De 14 august 2013No Comments
; ; ; ;

Construită după trei principii tehnologice, „Intelligent Drive”, „Efficient Technology” şi „Essence of Luxury”, noua Clasă S extinde graniţele tehnologiei auto către zone neexplorate până acum. Clasa S nu este un vârf de gamă tehnologic doar pentru Mercedes-Benz, el devine un nou reper al construcţiei de autoturisme.

La fel ca în cazul tuturor generaţiilor lansate până acum, clienţii se aşteaptă ca noua Clasă S să fie revoluţionară la toate capitolele pentru ca astfel să continue să fie „cel mai bun automobil din lume”. Dr Dieter Zetsche, Preşedintele Consiliului de Administraţie Daimler AG şi Directorul diviziei Mercedes-Benz Cars, afirmă:

„Mai mult decât să ne dorim siguranţă sau design, putere sau eficienţă, confort sau dinamism, aspiraţia noastră a fost „the best or nothing” în toate aspectele.”

„The Essence of Luxury” este reprezentată de atenţia acordată fiecărui detaliu al maşinii pentru obţinerea finisărilor perfecte. Scopul nostru este de a avea detalii perfecte, iar acest lucru se poate vedea cel mai bine la interior. Fie că vorbim despre scaune sau sistemul de climatizare, butoanele de control sau designul, sistemul de infotainment sau confortul şi siguranţa locurilor din spate, avem un numitor comun: au fost adoptate idei noi, realizate cu perfecţiune la un nivel calitativ ce devine un nou standard pentru modelul de top Mercedes-Benz, dar şi pentru inginerii noştri.

Atingerea unui nou nivel este valabilă şi pentru siguranţă. Maşina care acum zece ani introducea pe piaţă revoluţionarul sistem PRE-SAFE® a fost apoi echipată cu DISTRONIC PLUS, pentru ca acum să ofere o nouă perspectivă asupra siguranţei şi confortului la volan. Mercedes-Benz o numeşte „Intelligent Drive” – „Condusul inteligent”: o serie de noi sisteme introduse la noua Clasă S o transformă într-o experienţă mai confortabilă şi mai sigură ca niciodată.

Noul Mercedes-Benz Clasa S este atât de eficient încât aproape sună utopic: în doar 10 ani, prin programul „Efficient Technology” – „Tehnologie eficientă”, Mercedes-Benz aproape a înjumătăţit consumul de carburant în segmentul de putere de 150 kW. De exemplu, consumul de combustibil a ajuns acum la o medie de 4.4 litri pentru 100 km parcurşi iar coeficientul aerodinamic al noii Clase S devine un record şi în acelaşi timp un standard al segmentului cu valoarea sa de 0.24. Modelul S 300 BlueTEC HYBRID va coborî şi mai mult către un cd de doar 0.23 datorită unor optimizări aerodinamice suplimentare. Mai mult, noua Clasă S este prima maşină din lume care renunţă complet la becurile convenţionale în favoarea LED-urilor, devenind astfel, încă o dată, un adevărat pionier tehnologic.

Design modern, cu forme senzuale

Oameni din toate colţurile globului pot recunoaşte instantaneu un Mercedes-Benz. „Faţa” Mercedes-Benz este cel mai preţios tipar din istoria de design a mărcii. „Designul sofisticat al Clasei S a fost dintotdeauna o expresie a luxului şi grandorii automobilistice, indiferent de era în care ne aflam. Iar noua noastră Clasă S continuă şi confirmă mai mult ca oricând această tradiţie. Cu arhitectura sa clasică pentru o caroserie dominată de forme fluide, noua limuzină este reprezentarea modernă a senzualităţii auto. Noua Clasă S este caracterizată de liniile sofisticate ale unui limbaj de design progresiv, combinat cu eleganţa clasică a maşinilor Mercedes-Benz din anii 1930, menţionează designerul şef Gorden Wagener.

Noua Clasă S este echipată de acum cu o grilă a radiatorului mai mare ca niciodată, amplasată într-un unghi mai drept şi cu un design tri-dimensional, care subliniază superioritatea evidentă şi ambiţia de lider absolut. Cu o nouă capotă a motorului, un plafon sub formă de dom a cărui linie curge armonios spre spate şi o parte spate uşor curbă, noua Clasă S are proporţii de limuzină de lux clasică. Dimensiunile şi spaţiul au devenit elemente sofisticate ale noii Clase S, conforme cu prestigiul acesteia. Mai mult, linia sofisticată a plafonului ce curge lin spre spatele curbat a fost gândită astfel încât să sugereze o imagine de coupé pentru partea posterioară.

Una din liniile definitorii pentru designul noii Clase S coboară discret din partea din faţă către spatele maşinii.  Ea conferă maşinii un aspect foarte dinamic, chiar şi atunci când nu se află în mişcare. Formele convexe şi concave rezultate din folosirea acestei linii mediene sunt de o subtilitate remarcantă şi îi conferă caroseriei lungi un aspect puternic emoţional. Aripile spate evazate la nivel median subliniază caracterul atletic al maşinii.

Suprafeţele clare şi elegante precum şi liniile mediene desenate puternic pe partea laterală a maşinii creează o emoţie deosebită privitorului pe măsură ce curg către partea din spate a maşinii. Aceasta este desenată foarte elegant şi este uşor curbată, cu rol estetic, dar şi aerodinamic. Liniile orizontale ce completează designul capotei portbagajului sporesc imaginea puternică a formei foarte late a spatelui atunci când priveşti maşina din spate. Una dintre semnăturile de design Mercedes-Benz poate fi văzută la nivelul lunetei ce este prelungită în ambele părţi laterale în montanţii spate. Partea superioară a geamului spate este rotunjită, un element de design ce îi conferă maşinii un aer de coupé veritabil. Adevăratele elemente vedetă ale părţii posterioare sunt noile lămpi spate, care sunt integrate complet în caroserie şi includ toate funcţiile de iluminare într-o singură unitate. Designul interior, meticulos realizat al acestora, contribuie la imaginea perfecţionistă a noii Clase S.

Fara becuri conventionale

La aproximativ 100 de ani de la lansarea în producţia de serie a sistemelor de iluminat pentru automobile, Mercedes-Benz inovează lumea auto din nou folosind exclusiv tehnologia LED-urilor. Clasa S este primul automobil din lume a cărui lumină interioară sau exterioară este exclusiv furnizată de tehnologia LED, nefiind folosit nici măcar un bec convenţional. Mercedes-Benz îşi consolidează astfel poziţia de pionier în domeniul iluminării în industria auto. În acelaşi timp, funcţionalitatea sistemelor de iluminat ale noii Clase S este dusă la un nou nivel, tot în premieră mondială: din grijă pentru participanţii la trafic ce călătoresc în spatele noii Clase S, intensitatea iluminării stopurilor este coborâtă faţă de nivelul normal pe timp de noapte sau la staţionările în trafic intens – la semafor, de exemplu.

Vizibilitatea şoferului este îmbunătăţită de două sisteme de asistenţă electronică ce au fost modificate la nivel de funcţionalitate – Adaptive Highbeam Assist Plus şi Night View Assist Plus. Datorită unei noi camere video stereo şi a unor senzori radar multistage, Clasa S are acum o vizibilitate artificială de 360 de grade controlată electronic şi poate detecta pericolele de pe drum mult mai eficient şi rapid.

Motorizari: lider al eficientei

În primul său an de comercializare, noua Clasa S este dotată cu două versiuni cu sisteme de propulsie hibride, una cu motor convenţional cu benzină şi una diesel: S 400 HYBRID, S 300 BlueTEC HYBRID, S 500 şi S 350 BlueTEC. Toate motorizările sunt caracterizate de consumuri de combustibil mai mici cu până la 20 de procente faţă de cele ale modelului precedent şi toate îndeplinesc deja normele de poluare ale Euro 6. Mai mult, S 400 HYBRID şi S 350 BlueTEC îndeplinesc criteriile de eficienţă Clasa A, iar S 300 BlueTEC HYBRID a primit o clasificare A+.

„Noua Clasă S obţine valori de consum şi emisii poluante care acum câţiva ani ne păreau utopice pentru limuzinele de lux”, spune Prof. Thomas Weber, membru al Consiliului de Administraţie Daimler AG, responsabil pentru cercetare şi directorul Diviziei de Autoturisme Mercedes-Benz. „Iar acesta este doar începutul iniţiativei noastre pe care am numit-o ‘Green Leadership’. Foarte curând vom lansa S 500 Plug-In HYBRID – prima Clasă S cu un consum mediu de benzină mai mic de 4 litri pentru 100 de kilometri parcurşi.” Astfel, noua Clasă S va fi acum propulsată de toate tipurile de motoare disponibile: de la propulsie convenţională alimentată cu benzină sau diesel la cea hibridă cu motare cu benzină sau motorină şi chiar hibridă plug-in în premieră.

Noua Clasa S: preturi 

Diesel

 

Euro, TVA inclus

S 350 BlueTEC

Ampatament scurt

84. 940

S 350 BlueTEC

Ampatament lung

90.508

Benzină

 

 

S 400 HYBRID

Ampatament scurt

90.396

S 400 HYBRID

Ampatament lung

96.596

S 500

Ampatament scurt

111.476

S 500

Ampatament lung

113.956

Share

Leave a Reply

12 − two =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373