
Cu un design specific SUV-urilor electrice Mercedes-Benz, noul EQE SUV se alatura gamei deja bogate de modele EV ale producatorului din Stuttgart. Diferentele vizibila comparativ cu EQA, EQB sau EQC se regaseste la nivelul calandrului, care are baghete verticale cromate, asemanatoare versiunilor termice, respectiv in solutia aleasa pentru manerele usilor. Astfel, EQE propune solutia batanta si nu cea clasica. Altfel, farurile, stopurile – unite printr-o bagheta luminoasa -, jantele de tip elice fac parte din acelasi registru stilistic.
Sigur, vorbim de dimensiuni mai mari decat SUV-urile citate mai sus, lungimea masinii fiind de 4,86 m, iar amapatamentul si mai spectaculos, trecand de 3 metri (3,03). Oricum, comparativ cu berlina, SUV-ul este mai scurt cu 9 cm. EQE SUV nu poate fi configurat nici optional cu un al treilea rand de scaune, dar poate avea scaune spate (pe randul al doilea) cu spatar reglabil. In acest fel, volumul standard al portbagajului poate creste de la 520 de litri la 580 de litri. Altfel, prin rabatarea totala se obtine un volum maxim de 1.675 litri.
Singura baterie disponibila pentru EQE SUV are 90,6 kWh, dar sunt mai multe versiuni de motorizare: 350+ cu motor spate (292 CP si autonomie maxima de 590 km), 350 4Matic (292 CP si maxim 558 km) si 500 4Matic (408 CP si maxim 547 km autonomie. Versiunile AMG sunt “43” (476 CP), “53” (625 CP) si “53 pachet AMG Dynamic Plus” (687 CP). Producatorul ofera optional punte spate directoare (reduce diametrul de bcaraj de la 12,3 la 10,45 metri) si suspesnia pneumatica Airmatic.
Doar in asociere cu aceasta, versiunile 4Matic au un al cincilea program in Dynamic Select, denumit Offroad (alaturi de modurile Eco, Comfort, Sport si Individual), ce permite cresterea garzii la sol cu inca 2,5 cm, pentru ca dupa 70 km/h sa revina la valoarea normala. La interior, plansa de bord vine in serie cu doua ecrane separate, iar optional se poate alege MBux Hyperscreen cu trei ecrane, pe o latime de 141 cm.