Între 1 şi 30 noiembrie 2014, Mercedes-Benz România lansează pentru a şasea oară consecutiv programul gratuit de verificare şi reglare a luminilor exterioare. În Centrele Autorizate de Service Mercedes-Benz din România, autoturismele şi autovehiculele comerciale Mercedes-Benz pot beneficia în mod gratuit de aceste servicii.
Cu scopul de a contribui la scăderea numărului de accidente pe timpul iernii, „Testul gratuit de lumini” este un proiect derulat de şase ani pe plan local de către Mercedes-Benz, prima companie auto din România care a organizat o campanie de acest fel la nivel naţional. Această acţiune se adresează tuturor posesorilor de autoturisme şi autovehicule comerciale uşoare Mercedes-Benz, pentru a le asigura o vizibilitate mai bună în trafic în sezonul rece.
„Posesorii de autovehicule Mercedes-Benz sunt obişnuiţi deja, an de an, să beneficieze de serviciul nostru gratuit de verificare şi reglare a luminilor, oferit la cele mai înalte standarde. Ne dorim să menţinem tradiţia cȃt mai mult şi să contribuim la o siguranţă rutieră sporită”, a precizat Rolf Rosendaal, Director After-Sales Mercedes-Benz România.
Mercedes-Benz România continuă din 2009 această campanie naţională, dorind să ofere participanţilor la trafic un mediu sigur. Proiectul anual este o acțiune implementată local, pe întreg teritoriul României, în cadrul Centrelor Autorizate de Service Mercedes-Benz. Testul gratuit de lumini se desfăşoară în Germania încă din anii ’50.
Demersul este susţinut de Parteneriatul Român de Siguranţă Rutieră – GRSP România – o asociaţie voluntară, prezentă în România încă din anul 2000, care promovează şi contribuie la creşterea gradului de siguranţă rutieră a tuturor participanţilor la trafic. GRSP România utilizează o abordare de parteneriat între mediul de afaceri, societatea civilă şi autorităţile guvernamentale care împărtăşesc un interes comun pentru siguranţa rutieră. GRSP România este partenerul local al Parteneriatului Global de Siguranţă Rutieră (Global Road Safety Partnership – GRSP) – unul dintre cele patru programe Parteneri Business pentru Dezvoltare (Business Partners for Development – BPD) iniţiate de Banca Mondială.