
Statele Unite ale Americii au ramas una dintre cele mai importante piete pentru producatorii auto premium. Regiunea este disputata in mod traditional de doi producatori germani: BMW si Mercedes.
La finele lui 2018, Mercedes-Benz reconfirma „forma” buna din ultimii ani si reuseste sa se impuna pe piata nord-americana cu un total de 315 959 unitati livrate. Marii rivali de la BMW au fost insa foarte aproape, cu 311 014 unitati comercializate in SUA, cu 1,7% mai multe decat in 2017.
In ceea ce priveste evolutia Mercedes-Benz, vanzarile au scazut cu 6,3% fata de 2017. Locul al treilea a fost ocupat de Lexus, cu 298 310 unitati vandute iar pe 4 s-a clasat Audi , cu 232 323 masini comercializate.
Urmatoarele doua pozitii au fost ocupate de Acura si Cadillac, cu 159 mii respectiv 155 mii masini vandute. Segmentul de lux al pietii auto americane a scazut cu 0,3 procente pana la 2 027 312 unitati comercializate.