Van-ul Citan a iesit din nomenclatorul Mercedes-Benz, insa nemtii continua colaborarea cu Renault in domeniul utilitarelor usoare. Noua Clasa T este realizata impreuna cu Renault si produs chiar in fabrica francezilor, la Maubeuge, alaturi de Kangoo.
Ca si in cazul lui Citan, diferentele exterioare comparativ cu modelul francez se limiteaza la imaginea de marca si detaliile specifice fiecarui producator. Altfel, este aceeasi masina ca si Kangoo, lunga de 4,5 metri (in versiunea cu cinci locuri, dar urmeaza si o alta cu sapte), de 1,81 m inaltime si cu un portbagaj de 520 de litri.
Modelul se poate comanda atat cu hayon dintr-o bucata, cu deschidere verticala, cat si cu doua usi batante, cu deschidere la 90 si 180 de grade. Pentru pasagerii din spate s-a optat pentru solutia cu portiere culisante.
Plansa de bord preia anumite elemente de la restul gamei Mercedes (sistemul de infotainment MBUX cu display de 7 inci, volanul, instrumentarul de bord, aeratoarele), dar si de la modelele Renault (sistemul de climatizare automat, identic inclusiv cu cel de pe modelele Dacia). Exista si o tusa utilitara, prin folosirea culorii caroseriei pe elemente ale portierelor si consolei centrale, fiind insa o solutie care aduce un plus de animatie cromatica.
La momentul lansarii, Mercedes-Benz Clasa T ofera motoare cu benzina si diesel, cu patru cilindri, de origine Renault. Dieselul este cunoscutul 1.5 litri, cu doua versiuni de putere, de 95 CP si 116 CP, iar benzina 1.3 litri de 102 CP sau 131 CP. Transmisia manuala cu sase trepte este standard, iar automata 7G-DCT poate fi asociata optional cu ambele dieseluri si benzina mai puternica. Din punct de vedere al preturilor, se stie ca versiunea entry-level benzina va costa sub 30.000 euro in Germania.