Piata auto premium, dominata de BMW, Mercedes si Audi la nivel mondial, a oferit, in ultimii ani, coroana de lider in vanzari producatorului bavarez. Ultimul bastion pe care Mercedes-Benz l-a avut era importanta piata nord-americana, insa BMW s-a impus si aici in ultimii doi ani.
Rivalitatea dintre BMW si Mercedes a revenit in prim-plan in America, dupa cifrele de vanzari inregistrate in luna decembrie, cand Mercedes a reusit sa livreze 33.077 unitati, marcand o crestere de 14 procente la nivelul intregului an. Cu un total de 312.534 unitati vandute, Mercedes si-a reluat suprematia in SUA dupa o pauza de doi ani, BMW nereusind sa depaseasca bariera de 310 mii unitati.
Performanta Mercedes, ajuns al treilea producator premium la nivel mondial, este datorata in mod special lansarii noului CLA, un model mai ieftin care si-a facut treaba la capitolul volume.
Oficialii Mercedes sustin ca venirea noului CLA in septembrie si succesul sau imediat face din noul model cea mai buna lansare pe care marca germana a avut-o in ultimii 20 de ani.