HighlightStiri

Mercedes-Maybach S-Class, luxul la putere

De 19 noiembrie 2020noiembrie 26th, 2020No Comments
;;;;;;;;;;

La scurt timp dupa lansarea noii generatii S-Class, Mercedes-Benz propune versiunea de super lux, Maybach. Numele in sine nu mai reprezinta marca apusa, ci o practic o versiune a limuzine germane. Insa una care aduce destule schimbari incat sa o transforme intr-un rival direct pentru Bentley Flying Spur.

Ampatamentul a crescut cu 18 cm comparativ cu al celui mai lung S-Class, 3.396 m in loc de 3.216 mm. Lungimea totala a lui Maybach S-Class este de 5.469 mm, iar locurile posterioare sunt, evident, cele care primesc toata atentia.

De fapt, sunt doua fotolii separate, despre care Mercedes-Benz sustine ca ofera chiar o pozitie placuta pentru dormit. Acesta se pot extinde electric, in vreme ce spatarul se inclina pana la un maxim de 43,5 grade. In pozitia verticala vin la 19 grade, pentru a permite, daca este nevoie, si lucrul la laptop intr-o pozitie relaxata. 

Se adauga functia de masaj pentru sectiunea destinata gambelor, dar si optiunea Chauffeur care ofera posibilitatea pasagerilor din spate sa mute spre inainte scaunul din dreapta fata si sa ii incline spatarul, pentru a elibera mai mult loc in zona genunchilor.

Adaptive Rear Lighting permite calibrarea luminii ambinetale atat ca intensitate, cat si ca zone, in vreme ce optiunea First Class Rear aduce o consola centrala realizata din aceeasi esenta de lemn ca si partea din spate a ascaunelor frontale si a tetierelor. Mai mult, centurile de siguranta sunt “aduse” la indemana, ca in cazul versiunilor coupe sau cabrio. De asemenea, soferul poate deschide de pe scaunul sau, via unei comenzi electrice, portierele spate. Actionarea lor este supravegheata de sistemul Blind Spot Assist

La exterior, Mercedes-Maybach S-Class iese in evidenta prin abundenta finisajelor cxromate, jantele cu design specific, de 19 sau 20 de inci, logo-ul M de pe montantul C si, optional, prin vopseaua bi-colora. Procedeul de vopsire dureaza pana la o saptamana, avand in vedere ca linia de demarcatie de sub geamuri si toata partea superioara, de alta nuanta sunt vopsite manual.

Ca si echipamente, versiunea de lux preia toate noutatile introduse de noul S-Class, precum faruri Digital Light, sistem de infotainmnet MBUX, sistem de suspensie Airmatic cu functie de control E-Active Body, sistem de compensare activa a zgomotului si sisteme de asistenta a condusului care asigura masinii nivelul 3 de autonomie.

Optional este disponibila si puntea spate cu roti directoare, in doua versiuni de bracare, de 4,5 grade si 10 grade, care reduc diametrul de bracare de la 13,4 metri la 12,4, respectiv 11,4 metri.

Specific modelului este programul de condus Maybach, accesat prin intermediul Dynamic Select. Setarile acestuia vizeaza modul de lucru al motorului, transmisiei si suspensiei pentru ca rularea sa se faca in cel mai lin mod posibil.

Share