Motoarele cu sase cilindri in linie vor reintra in gama constructorulu german Mercedes incapand de anul viitor, cu o putere maxima de 400 CP, furnizata cu ajutorul unui turbocompresor actionat electric.
Ultima oara cand Mercedes-Benz a folosit motoare cu sase cilindri in linie se intampla prin anii ’90, dupa care a fost preferata arhitectura V6. Constructorul revine acum la prima varianta, de data aceasta cu un plus de tehologie care sa puna in ofsaid concurenta.
Cu o capacitate cilindrica de trei litri, noile motoare vor beneficia de serviciile unui turbocompresor electric ce poate atinge turatia de 70.000 rpm in 300 ms, eliminand complet efectul de lag. Un motor electric alimentat la 48V va oficia atat functia de demaror cat si pe cea de alternator, fiind capabil sa recupereze si energia de franare. Pe langa economia de spatiu pe care o face, sistemul ISG in cauza poate furniza un plus de putere atat la plecarea de pe loc, cat si in mers.
Mercedes nu ne da alte detalii despre noua motorizare si nici modelele pe care va fi montat, dar credem ca noua generatie S Class, ce va debuta anul viitor, este uncandidat foarte potrivit pentru acesta lansare.