
Testul de consum a avut loc intre Sindelfingen, Germania si Cassis, pe Coasta de Azur, Vision EQXX traversand Muntii Alpi prin tunelul Gotthard. Timpul total de condus a fost de 11 ore si 32 de minute, in care distanta parcursa a fost de 1.008 km. Ceea ce este important, stilul de condus a fost unul cat se poate de normal, cu viteze de 140 km/h pe autostrada. De altfel, media orara a intregului parcurs a fost de 87,4 km/h.

Plecandu-se cu bateria de 100 kWh incarcata complet, la destinatie statusul acesteia era de 15%, masina avand inca autonomie pentru aproximativ 140 km. Inca un detaliu important de mentionat este si starea vremii, cu temperaturi ambiante ce au baleiat intre 3 si 18 grade C, pe drum masina trecand prin zone cu ploaie marunta si cu episoade de vant.


Mercedes-Benz Vision EQXX reuseste sa obtina un consum remarcabil pentru o electrica, de 8,7 kWh la 100 km, in trafic real si cu un stil normal de condus. La acesta valoare concura multi factori si solutii tehnice, printre care Cx-ul de 0,17, anvelopele 185/65 R20 Bridgestone Turanza Eco, special concepute impreune cu Mercedes-Benz cu o rezistenta la rulare de 4,7 (eticheta EU pentru Clasa A este de 6,5, iar EQS foloseste anvelope cu rezistenta 5,9), masa proprie de 1.755 kg, plafonul cu 117 celule solare si o eficienta foarte buna in recuperarea energiei.

