Stiri

Mini ataca segmentul plug-in hybrid cu Cooper S E Countryman ALL4

De 28 octombrie 2016No Comments
; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;

p90240768_highres_mini-cooper-s-e-coun Plăcerea condusului specifică MINI este disponibilă acum într-o formă fascinantă şi sustenabilă. MINI Cooper S E Countryman ALL4 este primul model al mărcii premium din Marea Britanie la care propulsia hybrid plug-in oferă opţiunea unei mobilităţi în regim exclusiv electric, cu emisii zero, oferind în plus emoţia agilităţii sportive şi a versatilităţii superioare. Misiunea propulsiei este împărţită între motorul pe benzină, cu trei cilindri, şi motorul electric sincron. Împreună, acestea produc o putere a sistemului de 165 kW/224 CP. La fel de impresionante sunt consumul mediu de 2,1 l/100 km şi emisiile CO2 de 49 g/km (ciclu de testare EU pentru automobile hybrid plug-in). Astfel, MINI Cooper S E Countryman ALL4 este maşina perfectă pentru publicul urban care îşi doreşte să se bucure de beneficiile mobilităţii în regim pur electric atunci când, de exemplu, se deplasează zi de zi între domiciliu şi serviciu, în acelaşi timp beneficiind de utilizarea liberă pe distanţe lungi în week-end.

MINI Cooper S E Countryman ALL4 combină conceptul variabil de spaţiu cu dezvoltarea durabilă a tehnologiei eDrive a BMW Group şi un sistem de tracţiune integrală bazat pe două motoare care acţionează independent pe câte o axă. Puntea faţă este propulsată de motorul termic, iar cea spate de motorul electric. MINI Cooper S E Countryman ALL4 este capabil să ruleze exclusiv electric nu doar în traficul urban, ci şi în afara acestuia – la o viteză maximă de 125 km/h şi cu o autonomie de până la 40 de kilometri. Bazându-se pe ambele forme de propulsie, modelul oferă plăcerea condusului şi în afara şoselelor. „Conceptul hybrid plug-in se potriveşte perfect noului MINI Countryman pentru că oferă tracţiune integrală inteligentă, fiind totodată capabil şi să ruleze exclusiv electric atât în zone urbane, cât şi pe distanţe mai lungi. Acest lucru este unic în segment”, spune Uwe Seitz, project manager MINI Cooper S E Countryman ALL4.

Combinaţie între tehnologiile MINI TwinPower Turbo şi eDrive

Propulsia hybrid plug-in a modelului MINI Cooper S E Countryman ALL4 combină ce este mai bun din cele două universuri. Spaţiul familiar de sub capota faţă este ocupat de un motor pe benzină, cu trei cilindri, cu tehnologie MINI TwinPower Turbo din cea mai nouă generaţie a motoarelor BMW Group. La o capacitate de 1,5 litri, acesta oferă o putere maximă de 100 kW/136 CP. Cuplul maxim al motorului este de 220 Nm, care este disponibil de la o turaţie de 1.250 rpm. La MINI Cooper S E Countryman ALL4, motorul termic este combinat cu o transmisie Steptronic modificată, cu şase trepte. Aceasta transferă puterea către roţile faţă, pe baza principiului MINI tradiţional.

Al doilea propulsor de la MINI S E Countryman ALL4 este un motor electric, care se află sub podeaua portbagajului. Conceput după principiul motorului electric sincron, propulsorul electric oferă o putere de 65 kW/88 CP – care este foarte mare ţinând cont de dimensiunea şi masa lui – şi generează un cuplu maxim de 165 Nm, care în mod caracteristic este disponibil de la demaraj. În plus, oferă o furnizare constantă a puterii chiar şi la turaţii mari ale motorului, precum şi un nivel ridicat de eficienţă. Motorul electric îşi transferă puterea către puntea spate prin intermediul unei transmisii cu un singur raport, în două etape.

Bateria litiu-ion: compactă, puternică şi produsă cu ajutorul experienţei exclusive BMW Group

Acumulatorul litiu-ion este amplasat chiar în faţa motorului electric, sub scaunele spate. Este compus din cinci module, fiecare cuprinzând 16 celule de baterii, şi, asemenea motorului electric, este produs la uzina din Dingolfing, centrul de competenţă al BMW Group pentru tehnologie eDrive. Bateria de înaltă tensiune are o capacitate de 7,6 kWh. La un panou (wallbox) cu o capacitate de încărcare de 3,6 kW, poate fi încărcată complet în două ore şi 15 minute. Încărcarea la prizele casnice durează trei ore şi 15 minute.

Două motoare, patru roţi propulsoare

Numai unul dintre cele două propulsoare este utilizat când maşina este în mişcare, în timp ce al doilea poate fi activat suplimentar în orice moment pentru a optimiza tracţiunea, stabilitatea şi agilitatea. Semnalul necesar pentru aceasta vine din partea sistemului Dynamic Stability Control (DSC / controlul dinamic al stabilităţii), care analizează permanent atât situaţia de pe drum, cât şi dorinţele conducătorului. „Rezultatul este un sistem inteligent de tracţiune integrală care asigură o deplasare perfectă în orice condiţii meteorologice şi pe orice suprafaţă”, explică Uwe Seitz, project manager MINI Cooper S E Countryman ALL4. Controlată cu precizie, interacţiunea obţinută în propulsarea roţilor faţă de către motorul termic şi a celor spate de către motorul electric urmează acelaşi principiu care este aplicat la BMW i8, de data aceasta în sens invers.

Share

Leave a Reply

twenty − 13 =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373