HighlightStiri

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV vine in Romania in martie 2021

De 4 decembrie 2020decembrie 7th, 2020No Comments
;;;;;;;;;;

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) a prezentat astazi, in Japonia, modelul Eclipse Cross PHEV, care va fi disponibil si in Romania, incepand cu martie 2021. Modelul are doua motoare electrice (82 CP cel din fata si 95 CP in spate), un motor cu benzina, de 2.4 litri si 98 CP, care functioneaza dupa ciclul Atkinson, si baterie de tractiune litiu-ion de 13,8 kWh.  

In timpul mersului, masina este in principal actionata de cele doua motoare electrice, completate de motorul cu benzina, capabil sa intervina in mod automat atunci cand conditiile de mers si/sau statusul incarcarii o cer. La o priza casnica de 16A, incarcarea bateriei dureaza in jur de 4 ore, iar la o statie CHAdeMO sunt necesare 25 de minute pentru 80% incarcare.

Maparea sistemului de operare a sistemului PHEV Mitsubishi Motors permite 89 de zile de condus exclusiv electric (autonomie de 45 km). In ziua 90 se aprinde un martor luminos de avertizare pe panoul de instrumente, in timp ce motorul cu benzina este pornit automat de PHEV OS, pentru a proteja sistemul de injectie cu combustibil.

Sistemul de tractiune este cunoscutul S-AWC (Super-All wheel Control), iar in cazul de fata distributia cuplului catre cele doua punti este realizata prin intermediul celor doua motoare electrice. Eclipse Cross PHEV este echipat cu un selector pentru modul de condus care permite șoferului să selecteze manual dintre mai multe moduri de rulare.

Capacitatea energetica a masinii este suficienta pentru alimenta o gospodarie obisnuita timp de 10 zile, daca bateria este complet incarcata, iar rezervorul de combustibil este plin.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV se remarca prin profilul alungit cu 14 cm, impartiti intre consola fata (+ 3,5 cm) si cea spate, mai lunga cu 10,5 cm, rezultata in urma unei reproiectari complete a partii din spate. Hayonul ofera acum luneta dintr-o singura bucata, care va imbunatati vizibilitatea comparativ cu geamul ce incorpora eleron. Portbagajul a castigat la randul sau, volumul marindu-se de la 448 litri la 471 litri.

La interior apare in standard un nou sistem de afisaj cu sistem audio de 8 inci, smartphone-link (SDA). Ecranul a fost mutat mai aproape de sofer si de pasagerul din fata pentru a fi mai usor de folosit, iar acum incorporeaza butoanele de volum si de pornire/oprire. Touchpad-ul care a fost anterior folosit pentru multiple functii, a fost scos pentru a permite mai mult spatiu de stocare pe consola centrala. In interiorul masinii se afla o priza electrica de 1.500W pentru a conecta orice echipament outdoor de 220~240V, unde nu exista retea electrica.

Culorile si finisajele au fost si ele imbunatatite, in special prin introducerea unei nuante de alb in seria de culori Diamond, dupa rosul initial din 2017 – un proces de vopsire dificil, cu mai multe etape si straturi (inclusiv mica fin macinata cu luminozitate ridicata alb perlat, materiale stralucitoare precum foita fina de aluminiu si alumina).

Share