Opel aduce cateva imbunatatiri tehnice lui Mokka EV, inclusiv o schimbare a denumirii. Particula „e” a fost eliminata, iar micul SUV se numeste pur si simplu “Electric”. Ceea ce conteaza mai mult pentru posesori sunt autonomia si puterea, capitole unde Mokka Electric sta mult mai bine dupa acest update. Bateria are acum 54 kWh (fata de 50 kWh), asigurand o autonomie de pana la 406 de km in loc de 338 km – o imbunatatire de 20%. In acelasi timp, consumul de energie a scazut la 15,2 kWh/100 km.
Bateria poate fi reincarcata pana la 80% in aproximativ 30 de minute la o statie de incarcare DC de 100 kW. Pentru curent alternativ charger-ului onboard poate absoarbe o putere de 11 kW. In ceea ce priveste motorul, Mokka Electric foloseste agregatul montat si pe Astra Electric, care dezvolta 156 CP si 260 Nm (comparativ cu 136 CP). In functie de preferinte, clientii lui Mokka Electric pot alege intre cele trei moduri de condus Eco, Normal si Sport, iar performantele anuntate sunt: 10 secunde pentru sprintul 0-100 km/h si viteza maxima este limitata electronic la 150 km/h.