
DS 3 şi DS 3 Cabrio vin echipate cu noile motorizări THP 165 S&S BVM6 & PureTech 110 S&S BVM concepute pentru a oferi prestaţii remarcabile, în special în materie de consum şi emisii.
Motorizarea THP 165 S&S BVM6 furnizează o putere maximă de 120 kW (165 CP CEE) la 6 000 tr/min. Cuplul maxim atins este de 240 Nm la 1.400 tr/min şi rămâne constant până la 4 000 tr/min, caracteristică de o remarcabilă manevrabilitate în regimuri joase şi medii de turaţie, oferind un consum mixt de 5,6 l/100 km şi un nivel al emisiilor de CO2 de 129 g/km, mai puţin cu 6 g/km, respectiv de 3,5 % (în ciclu mixt comparativ cu versiunea THP 155 Euro 5).
Motorizarea PureTech 110 S&S BVM dezvoltă o putere maximă de 81 kW (110 CP CEE) la 5 500 tr/min şi un cuplu de 205 Nm la 1 500 tr/min. Asociată transmisiei manuale cu 5 rapoarte, dar şi tehnologiei Stop&Start, DS 3 oferă, de asemenea, o remarcabilă manevrabilitate şi prestaţii de nivel înalt, precum si un consum mixt de 4,7 l/100 km şi 107 g de CO2 pe km cu anvelope cu rezistenţă foarte scăzută la rulare (TBRR).
DS 4 – MOTORIZĂRI EFICIENTE ŞI PERFORMANTE
Începând din luna noiembrie, DS 4 vine echipat cu noua versiune pe benzină în 3 cilindri PureTech 130 şi o nouă motorizare Diesel BlueHDi 120 – ambele conforme normei de poluare Euro 6. Motorizarea PureTech 130 S&S BVM6 oferă clienţilor mai multă performanţă cu un consum redus de carburant mai mic cu 19%, precum şi un nivel redus al emisiilor de CO2 comparativ cu versiunea în 4 cilindri pe care o înlocuieşte (VTi 120);
Puterea maxima este de 96 kW (130 CP) la 5 500 tr/min (+ 9 % comparativ cu motorizarea pe care o înlocuieşte, VTi 120) şi cuplul maxim de 230 Nm (+ 44 % comparativ cu VTi 120) la 1 750 tr/min (faţă de 4 250 tr/min la VTi 120).
Cu un consum de 5 l/100 km cu un nivel al emisiilor de CO2 de 116 g/km cu anvelope pe 16″ (5,1 l/100 km şi un nivel al emisiilor de CO2 de 119 g/km cu anvelope pe 17″), motorizarea BlueHDi 120 BVM6 oferă performanţe de nivel înalt cu un consum şi un nivel al emisiilor de CO2 foarte redus, graţie versiunii Diesel optimizate:
Motorul o cilindree de 1 560 cm3 dezvoltă o putere maximă de 88 kW (120 CP CEE) la 3 500 tr/min şi un cuplu maxim de 300 Nm la 1 750 tr/min. Tehnologia Stop&Start cu demaror ranforsat oferă numeroase atuuri: demaraj silenţios şi reducerea consumului de carburant, dar şi a emisiilor cu efect de seră dar si un consum de 3,7 l/100 km în ciclu mixt şi emisii de CO2 de 97 g/km cu anvelope pe 16″ (3,8 l/100 km şi 100g de CO2/km cu anvelope pe 17″).