Motor nou si improspatare pentru Toyota Hilux

Share
| Scris de: Daniel Costea | 04-06-2020

Pick-up japonez a primit o restilizare la jumatatea varstei, menit sa ii ofere argumente noi in lupta cu concurenta. Partea frontala a devenit mai agresiva, cu un calandru tridimensional, bara de protectie noua si faruri redesenate. Echiparile superioare ofera blocuri optice fata sispate cu tehnologie LED, iar in paleta de culori exterioare au aparut trei nuante noi: Emotional Red II, Dark Blue si Oxide Bronze.

In habitaclu, modificarile includ un sistem de infotainment imbunatatit, cu ecran de 8 inci, conectivitate Apple CarPlay si Android Auto si un software nou. Pe lista de noutati mai figureaza un sistem audio JBL de 800 W, cu noua difuzoare.

Apare si un nou turbodiesel de 2.8 litri, ce dezvolta 204 CP si 500 Nm, disponibil cu transmisie manuala sau automata, ambele cu sase trepte. In continuare, clientii pot alege intre versiuni 2WD (tractiune spate) sau 4WD.

Versiunile 2WD au un nou diferential cu control electronic, iar turatia de relanti este de numai 680 rpm, pentru a favoriza mobilitatea si usurinta de exploatare in conditii de aderenta mai slaba (in special la versiunile echipate cu transmisie manuala). Hilux accelereaza de la 0 la 100 km/h in 10 secunde, in vreme ce Toyota anunta un consum mediu de 7,8 l/100 km.

La randul lor, sistemele de directie si suspensie (amortizoare si arcuri noi) au fost imbunatatite in primul rand pentru a mari gradul de confort la rularea pe sosea. In gama a fost introdus si un nivel nou de echipare, denumit Invincible, disponibil pentru caroseriile Extra Cab si Double Cab si care aduce o peersonalizare speciala interior si exterior.

Share