Mitsubishi Motors Europe a anuntat motorizarile noii generatii ASX, ce va fi prezentata in septembrie si va fi disponibila – inclusiv in Romania – din primavara anului viitor. ASX foloseste platforma CMF-B, dezvoltata in cadrul Aliantei Renault-Nissan-Mitsubishi si va fi fabricat la uzina Renault din Valladollid, Spania.
Modelul a fost dezvoltat special pentru piata europeana, avand un motor de intrare in gama de 1.0 litri turbo, benzina, cu trei cilindri si 91 CP, asociat cu o transmisie manuala cu 6 trepte. Peste aceasta se situeaza o unitate turbo cu injectie directa si patru cilindri, de 1.3 litri si 140 CP disponibil fie cu o transmisie manuala cu 6 trepte (140 CP), fie cu o automata cu doua ambreiaje cu 7 trepte (158 CP).
Noua generatie ASX va fi primul model al marcii care va fi lansat in Europa cu un grup motopropulsor complet hibrid (HEV): combinand un motor cu benzina de 1.6 litri cu doua motoare electrice (putere totala de 145 CP) si o cutie de viteze automata, multimodala.
In varful gamei se va plasa versiunea plug-in hybrid (PHEV), cu un motor cu benzina de 1.6 litri asociat cu doua motoare electrice si o baterie de 10,5 kWh. Acesta va fi cel mai puternic motor ar gamei, cu 160 CP.