Stiri

Nissan a cheltuit 250 mil. $ ca sponsor la Olimpiada Rio 2016

De 10 august 2016No Comments

Nissan-Kicks-Concept-4a

Nissan beneficiaza, dintre marcile auto, de cel mai mare capital de imagine la Jocurile Olimpice de la Rio. Asta se intampla datorita sponsorizarii uriase pe care compania japoneza o ofera la Rio 2016, in valoare de circa 250 milioane dolari, suma cu care Nissan se prezinta ca unul dintre principalii sustinatori ai evenimentului.

Asa poate fi explicat si faptul ca Carlos Ghosn, CEO-ul Renault Nissan, a purtat torta olimpica. Totodata, Ghosn care are origini franceze, libaneze si braziliene este nascut in Brazilia.

Ghosn explica ca Nissan a tinut sa sponsorize aceste Jocuri Olimpice nu pentru ca este el cetatean brazilian, ci pentru a-si lansa ofensiva de crossovere pe piata sud-americana, care va incepe cu modelul Nissan Kicks.

Brazilianul Ghosn spera ca dupa aceasta Olimpiada, Nissan isi va mari cota de piata cu 50% pe piata sud-americana iar crossoverul Kicks va inregistra in America Latina vanzari de 50.000 de unitati in primul an.

In ceea ce priveste parcul auto pus la dispozitie de organizatorii Rio 2016, in fiecare zi, nu mai putin de 4.200 de masini Nissan ii ajuta pe concurenti si antrenorii lor sa se deplaseze prin metropola braziliana.

Share

Leave a Reply

seven − six =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373