Stiri

Nissan a prelungit contractul cu UEFA Champions League

De 11 septembrie 2017No Comments

Nissan anunta prelungirea cu trei ani a parteneriatului la nivel global cu UEFA Champions League, incluzand si UEFA Super Cup.

Acordul s-a semnat inainte de primul meci al sezonului 2017/2018 UEFA Champions League, astfel incat constructorul japonez devine partener oficial pana la finalul sezonului 2020/2021. Parteneriatul cu UEFA Champions League, care a debutat in sezonul 2014/2015, continua sa fie cea mai mare investitie a marcii in zona sponsoring-ului sportiv.

UEFA Champions League este cea mai urmarita competitie sportiva a planetei, cu o audienta cumulata de peste 3,6 miliarde telespectatori la nivel mondial pe sezon. Finala UEFA Champions League din 2017 a atras o audienta globala de peste 160 milioane de persoane, mai mult decat oricare alt eveniment sportiv al anului. Milioane de persoane au urmarit finala in care Real Madrid a invins Juventus si a castigat al 12 titlu Champions League.

„Inovatie si pasiune sunt cuvintele-cheie pentru brandul Nissan, iar parteneriatul nostru cu cel mai pasionant eveniment sportiv al planetei in ultimii trei ani s-a inscris perfect in aceasta filozofie”, a declarat Roel de Vries, Corporate Vice President, Global Head of Marketing Nissan.

„Suntem incantati sa prelungim acest parteneriat pentru inca trei sezoane, initiativa ce va ramane in centrul strategiei noastre globale de marketing”, a mai declarat acesta.

 

Share

Leave a Reply

three × 1 =