![](https://voom.ro/wp-content/uploads/2022/03/e-POWER-and-Qashqai-e-POWER-packshot-2.jpg)
Noul Qashqai va fi primul model Nissan ce va oferi grupoul motopropulsor e-POWER in Europa. Tehnic, acesta este format dintr-un motor cu benzina, cu trei cilindri, turbo, de 1.5 litri si 156 CP care foloseste exclusiv pe post de generator pentru un motor electric de 190 CP, dar si pentru a incarca o mica baterie. Motorul cu ardere interna nu actioneaza niciodata direct rotile, ci este vorba despre un hibrid in serie.
![](https://voom.ro/wp-content/uploads/2022/03/Qashqai-e-POWER-Ceramic-Grey-Static-5.jpg)
Aceasta solutuie face ca masina sa se comporte ca si un model electric, in sensul oferirii instantanee a cuplului. In plus, motorul termic va functiona mereu la cele mai eficiente regimuri, de unde rezulta si un consum mixt anuntat de 5,3 l/100 km.
Propulsorul de 1.5 litri, de origine Infiniti are un raport de compresie variabil, intre 8:1 si 14:1, valorile inferioare fiind utile in cazul nevoii de putere maxima sau a incarcarii accelerate a bateriei, iar valorile superioare pretandu-se in cazul sarcinilor reduse si cand bateria este incarcata.
![](https://voom.ro/wp-content/uploads/2022/03/Qashqai-e-POWER-Ceramic-Grey-Detail-2.jpg)
E-POWER vine inclusiv cu fiunctia e-Pedal, preferata de unii soferi i oras, acolo unde studiile Nissan arata ca proprietarii de crossovere din Europa petrec mai mult din 70% din timpul la volan.
![](https://voom.ro/wp-content/uploads/2022/03/Qashqai-e-POWER-Ceramic-Grey-Static-3.jpg)
![](https://voom.ro/wp-content/uploads/2022/03/Qashqai-e-POWER-Ceramic-Grey-Static-4.jpg)
![](https://voom.ro/wp-content/uploads/2022/03/Qashqai-e-POWER-Ceramic-Grey-Static-2.jpg)
![](https://voom.ro/wp-content/uploads/2022/03/Qashqai-e-POWER-Ceramic-Grey-Dynamic-2.jpg)
![](https://voom.ro/wp-content/uploads/2022/03/e-POWER-and-Qashqai-e-POWER-packshot-2.jpg)