Era firesc ca si noul Nissan Juke sa beneficieze de solutiile tehnice ale aliantei Renault-Nissan. Sistemul hibrid, care va fi montat pe crossover-ul japonez, este format din motorul termic de 1.6 litri (94 CP si 148 Nm), si un motor electric de 49 CP si 205 Nm, ambele de origine Nissan, la care se adauga componentele furnizate de Renault: alternatorul-starter de 15 kW, bateria de 1.2 kWh (sistem de racire cu apa) si transmisia automata. Puterea totala a sistemului este de 140 CP, layoutul fiind identic cu cel intalnit la Renault Clio E-TECH.
Particularitatea transmisiei este conferita de faptul ca nu are ambreiaj sau sincronizatoare, fiind o secventiala cu patru trepte a carui sincronizare se face de catre motorul electric secundar. Mai mult, plecarile de pe loc, atat inainte cat si la mersul cu spatele, sunt realizate 100% de motorul electric principal, iar motorul cu ardere interna este pornit ceva mai tarziu de catre motorul electric secundar.
De aceea nu este nevoie de ambreiaj si de treapta intai, iar cutia are de fapt, rapoarte pentru treptele 2, 3, 4 si 5. De altfel, masina nu doar ca pleaca de pe loc in regim electric, dar in oras poate rula aproximativ 80% din timp in mod EV si atinge viteze de 55 km/h ruland electric. Ca si LEAF, Juke Hybrid este echipat cu sistemul e-Pedal.
Elementele specifice de design la exterior sunt badge-urile “Hybrid” aplicate pe aripi si hayon, noul logo si calandrul usor modificat, dar si jantele de 17 inci bi-ton. In habitaclu apar noi butoane pentru accesarea functiilor sistemului hibrid e-Pedal si EV mode, plus modificari lejere ale graficii instrumentarului de bord si sistemului de infotainment cu informatii specifice hibridului. In fine, prezenta pachetului de baterii rapeste 68 de litri din capacitatea portbagajului, care scade la 354 litri. Noua motorizare va fi introdusa in Europa in acesta vara.