HighlightStiri

Noile versiuni Mercedes-AMG GLE 63: V8 cu topping de hibrid, 571 CP si 612 CP

De 21 noiembrie 2019No Comments
; ; ; ; ; ; ;

Vor fi disponibile doua versiuni de putere, ambele folosind acelasi V8 biturbo de 4 litri: 63 4MATIC+ cu 571 CP si 750 Nm, respectiv 63 S 4MATIC+ cu 612 CP si 850 Nm. Motorul este combinat pentru prima data cu un starter-alternator mild hybrid „EQ boost”, care poate aduce un surplus de 22 CP atunci cand este nevoie. Performantele sunt foarte bune, cu un sprint de la 0 la 100 km/h in 4 secunde pentru versiunea 63, respectiv 3,8 secunde pentru 63S. Daca la GLE 63, viteza maxima este limitata la 250 km/h, modelul mai puternic atinge 280 km/h.

In modul de rulare „Comfort” se activeaza si sistemul de dezactivare pentu 4 cilindri (nr. 2,3,5 si 8), un indicator dedicat semnaland in bord acest lucru. Echipamentul standard include, la ambee versiuni, suspensie pneumatica AMG Ride Control+ cu amortizoare adaptive in trei moduri. Astfel, garda la sol se poate micsora cu 10 mm in modul Comfort imediat cum se depaseste viteza de 120 km/h, revenind la normal cand se coboara sub 70 km/h.

In plus, pentru o stabilitate imbunatatita, a fost inclus un sistem antiruliu activ la 48v si diferential blocabil electric la puntea spate. Sistemul de franare a fost potentat cu discuri fata de 400 mm diametru si etriere cu sase pistonase. In programele Trail si Sand, garda la sol se mareste automat cu 55 mm si revine in pozitie normala cand se ating 70 km/h.

Transmisia AMG SPEEDSHIFT TCT 9G este special calibrata pentru V8-ul montat la cele doua versiuni GLE 63. Acest lucru inseamna retrogradari multiple, si schimbari de treapta extrem de rapide si line, datorita functiei de dulba debreiere. Pentru eliminarea unor kilograme suplimentare, reducerea inertiei si optimizarea raspunsului s-a folosit un ambreiaj umed in locul clasicului convertizor de cuplu.

Exteriorul a fost personalizat in stilul AMG, cu evacuari rectangulare duble, jante de 20 inci (la modelul de baza) si 21 inci (la varianta S), un nou calandru, spoilere si difuzoare suplimentare. La interior ies in evidenta scaunele cu tapiterie din piele nappa, volanul AMG cu trei brate si padele de schimbare, instrumentar specific modelelor Mercedes-AMG si, bineinteles, sistemul de infotainment MBUX.

Share

Leave a Reply

1 × one =