
Michelin invită publicul să participe la o nouă experiență digitală ca parte a campaniei de promovare pe care compania o lansează în martie în România şi în alte cinci țări din Europa Centrală si de Sud.
Campania LA DRUM CU MICHELIN, PENTRU A CASTIGA CĂLĂTORIA VISURILOR TALE oferă fiecărui participant care întruneşte condițiile de participare un premiu garantat sub forma unui voucher de carburant şi îi invită pe toţi utilizatorii de internet sa descopere un joc online cu premii.
Noua abordare promoţională permite tuturor internauţilor să îşi testeze abilităţile prin joc şi să intre în cursa pentru premiul cel mare – călătoria mult visată.
Brand inovator, lider in mobilitate, Michelin oferă o cursă virtuală în lumea Michelin Total Performance si o excursie reală în orice colţ al lumii pe care îl va alege norocosul câştigător.
Campania este susţinută prin mai multe canale digitale care permit utilizatorilor să se distreze şi să se bucure din plin de călătoriile din această vară, parcurgă distanţe mai mari cu carburantul oferit de Michelin în urma trecerii la anvelope de vară.