Stiri

Noua generatie VW Multivan T7 vine, in premiera, cu versiune plug-in hybrid

De 11 iunie 2021iunie 14th, 2021No Comments
;;;;;;;;;;

Schimbarea modelului este radicala, fiind folosita platforma MQB, in locul vechii structuri folosita de Caravelle. Astfel a fost posibila introducerea, pentru prima data la un model al diviziei VW Comercial, a unei versiuni plug-in hybrid. Noul Multivan eHybrid combina un 1.4 TSI de 150 CP cu un motor electric de 115 CP (baterie de 13 kWh), pentru a produce o putere combinata de 218 CP. Se mai adauga un 1.5 TSI de 136 CP si un 2.0 TSI de 204 CP, plus un diesel de 150 CP, care se va alatura anul viitor. Hibridul are o transmisie DSG cu sase trepte, iar restul motoarelor cu sapte trepte.

Noul VW Multivan are 4.973 mm lungime, 1.941 mm latime si 1.903 mm inaltime, cu un ampatament de 3.124 mm. Exista si o versiune lunga, de 5.173 mm lungime. Exteriorul a evoluat mult, adoptand o linie mai dinamica si mai indepartata de o utilitara. Standard, farurile sunt cu tehnologie LED, dar se poate face upgrade la IQ.LIGHT. Interiorul poate primi pana la sapte pasageri, iar acum toate scaunele sunt individuale, cele de pe randurile 2 si 3 putandu-se elimina, iar cele de pe randul 2 rotidu-se 180 de grade. 

Apare si o masuta centrala, care se transforma la neviie si in consola, aceasta culisand pe aproape toata lungimea interiorului, pana intre scaunele anterioare. Cum transmisia DSG era actionare by wire, levierul de schimbare a disparut de pe plansa de bord, comanda fiind prin intermediul butoanelor. Cu sapte locuri, raman 469 litri disponibili pentru bagaje, crescand la 1.844 litri in configuratia cu cinci locuri.

Planda de bord este complet noua, cu doua display-uri de 10,25 inci si 10 inci, pentru Digital Cockpit, respectiv sistemul de infotainment. Pentru prima la un model comercial este disponibil si head-up display. Optional se ofera sistem audio Harman Kardon cu 14 difuzoare, amplificator de 840 Watt si un sistem de disributie optima a sunetului, denumit Fraunhofer Sonamic Panorama Algorithm.

In ceea ce priveste sisteme de asistenta si siguranta, sunt disponibile peste 34 de functii. In standard intra Front Assist cu franare de urgenta in oras, sistem de recunoastere a semnelor de circulatie si Lane Assist. Debuteaza IQ.DRIVE Travel Assist, care poate saigura rulare semiautonoma si sistemul Car2X permitamd masinii sa comunice cu alte masini si infrastructura de pe autostrada.

Share