
Din 2011 si pana in prezent, versiunile MONTE CARLO reamintesc nu doar de succesele Skoda in raliul cu acelasi nume, ci si de traditia sportiva a marcii. In 1936, modelul Popular castiga locul 2 la “Monte”, fiind prima Skoda care a purtat supranumele de MONTE CARLO. Insa versiunile de sine statatoare in gama apartin epocii moderne, Skoda introducand echiparea cu 11 ani in urma, exclusiv pentru Fabia.

Noua generatie, a patra, mentine traditia, iar versiunea MONTE CARLO aduce un look sportiv, cu calandru, oglinzi, difuzor, spoilere, inscrisuri si plafon de culoare neagra. Standard se regasesc faruri LED si jante de 16 inci, tot negre, cu optiune de 17 si chiar 18 inci, in vreme ce logo-ul MONTE CARLO este pozitionat pe aripile fata.
Modificarile aduse caroseriei, printre care eleronul integrat deasupra lunetei, spoilerul si oglinzile optimizate, respectiv 12 panori montate sub podea pentru curgerea fluida a aerului au dus la obtinerea celui mai bun Cx din clasa, de 0,28. Skoda anunta un castig de 0,2 litri la 100 km, cand se circula cu 120 km/h.

Interiorul vine in standard cu scaune sport, tip scoica, volan cu trei brate, cromatica negru-rosu, instrumentar digital de 10,25 inci si sistem de infotainment cu display de 6,5 inci. Optional, acesta poate fi comandat in marime de 8 inci sau 9,2 inci, care poate fi accesat inclusiv prin gesturi sau prin intermediul asistentului personal Laura.
Gama de motorizari are patru optiuni, incepand cu un 1.0 cu trei cilindri, in trei versiuni de putere: aspirat de 80 CP, turbo de 95 CP si 110 CP. Topul este un 1.5 TSI de 150 CP, asociat exclusiv cu transmisia automata DSG7, care obtine 8 secunde pentru sprintul 0-100 km/h. Motoarele de 80 si 95 CP vin cu trasmisie manuala cu cinci trepte, iar cel de 110 CP cu manuala cu 6 rapoarte sau DSG7.