Constructorul german vrea ca noul A4 sa fie mai bun din toate punctele de vedere fata de generatia actuala.
Una dintre prioritatile inginerilor Audi este ca prin folosirea aluminiului greutatea noului model sa fie mai mica decat cea a actualului model desi la bord se vor afla mai multe echipamente.
Aceasta va contribui la reducerea consumului de combustibil, o caracteristica importanta pentru succesul unui nou model. Gama de motoare va fi formata dintr-un propulsor de 1,4 l TSI de 150 CP, urmat de 2.0 TFSI de 177 CP si 225 CP.
Gama diesel incepe cu motorul 2.0 TDI de 122CP, caruia i se adauga versiunile de putere de 136 CP, 150 CP si 190 CP. Deasemenea, va fi disponibil si motorul V6 TDI de trei litri, in versiunile de 218 CP si 272 CP. Noul A4 va avea un interior mai luxos, iar experienta la bord va fi mai placuta deoarece “fiecare detaliu va fi mai bun decat inainte”.
Conform Autobild, la aproximativ un an de la lansarea noului A4, Audi intentioneaza sa lanseze si un model plug-in hybrid echipat cu motor 2.0 TFSI si motoare electrice pentru fiecare roata. Bateria de 12 kWh ar trebui sa asigure o autonomie de aproximativ 50 km.