HighlightStiri

Noul BMW Seria 4 Coupe aproape de intrarea in serie

;;;;;;

Dupa nenumarate teste la centrele de probe de la Arjeplog/Suedia, Miramas/Franta si pe circuitul de la Nurburgring, prototipurile noului BMW Seria 4 Coupe (nume de cod G22) s-au intors la Centrul de Cercetare si Inovatie de la Munchen. Va mai urma o perioada de teste in Bavaria, pe autostrazi si drumuri nationale, pentru ultimele reglaje asupra sasiului si modului de actiune al tehnologiilor de asistare integrate.

Din informatiile oficiale, stim ca noul coupe va avea un CX mai mic cu 0,015 decat Seria 3, fiind cu 57 mm mai scund decat sedanul. In plus, centrul de greutate a “coborat” cu 21 mm. Pentru un comportament dinamic si mai accentuat, Seria 4 Coupe are o valoare inca si mai scazuta a unghiului de cadere (negativ) si un ecartament spate mai mare cu 23 de mm. Modelul se bazeaza pe acelasi CLAR (Cluster Architecture), folosit de ultimele modele BMW, avand un ampatament de 2.851 mm, mai mare cu 42 mm decat al predecesorului sau.

Varful de lance al gamei va fi M440i xDrive Coupe, propulsat de motorul de 3 litri cu sase cilindri in linie, cu tehnologie mild-hybrid, ce include un alternator-starter la 48 V si o a doua baterie. Puterea maxima va ajunge la 374 CP, din care un boost de 8 kW/11 CP venit din partea sistemului electric se va adauga la accelaratiile puternice. Transmisia este Steptronic cu opt trepte, iar tractiunea integrala, asa cum o evoca si titulatura modelului. A mai fost confirmat 430i, dar vor urma cel mai probabil si versiunile 420i, 430d si 435d. Coupe-ul va servi ca baza si pentru urmatoarea generatie M4, care va concura cu Audi RS5 Coupe si Mercedes-AMG C63 Coupe.

Share

Leave a Reply

three × five =