HighlightStiri

Noul BMW X7 redefineste segmentul SUV-urilor de lux

De 17 octombrie 2018No Comments
;;;;;;;;;;;;;;;;;

BMW a prezentat oficial noul SUV de mari dimensiuni X7, bazat pe conceptul X7 iPerformance. Noul model este mai mare si mai luxos decat X5 si prin cele 7 locuri pe care le propune se va aseza in varful gamei BMW.

Design de tanc

Noul BMW X7 se impune vizual prin grila sa din crom de dimensiuni deosebite, lucru care starneste deja controverse printre specialisti, despre care marca bavareza spune ca este cea mai mare de pe un model BMW de pana acum. Musculatura masiva continua la toate capitolele iar partea frontala este asezonata cu gurile de aerisire gigant si blocurile optice adaptive prevazute cu LED-uri. X7 primeste din start jante de 21 inch, un plafon plat si o suprafata vitrata foarte mare. Toate geamurile sunt insotite din rame cromate. Posteriorul este marcat de stopurile subtiri si banda cromata care le leaga si imparte hayonul in doua.

BMW anunta ca noul SUV are o lungime de 5 163 mm, o latime de 1 799 mm si o inaltime de 1 805 mm cu un ampatament de 3 103 mm. Daca exteriorul are calitatea de a fi pur si simplu masiv si impunator, fara alte interpretari, interiorul ridica nivelul de calitate si luxul chiar si pentru o marca premium ca BMW.

Interior cu 7 locuri pe bune

Cabina noului X7 abunda de lux si reprezinta un mix intre piele, lemn si insertii metalice. Soferii vor avea in fata un instrumentar de bord de 12,3 inch in continuarea caruia se va regasi un display cu aceeasi dimensiune. Desenul plansei de bord, dar si cel al consolei, este unul minimalist. Sistemul de climatizare cvadruplu, sistemul audio cu 10 difuzoare, plafonul panoramic format din 3 parti, hotspot-ul WiFi si incarcatorul wireless de telefon sunt doar o mica parte din ceea ce reprezinta cu adevarat luxul lui X7.

BMW ofera pentru al doilea rand de scaune display-uri individuale de cate 10,2 inch si scaune individuale cu toate dotarile prezente. In al treilea rand de locuri se regaseste bancheta traditionala, despre care BMW spune ca poate gazdui pasageri adulti in conditii de confort maxim chiar si pentru drumurile lungi.

Motorizari

Sub capota, BMW a pregatit motorul de 3 litri cu 6 cilindri in linie si 335 cai putere conectat la o transmisie cu 8 rapoarte si un sistem de tractiune intregrala pentru prima versiune din gama: X7 xDrive40i. In ciuda dimensiunilor, SUV-ul BMW are nevoie de doar 5,8 secunde sa atinga prima suta si ajunge la 245 km/h.

Cei care isi doresc mai mult pot apela la X7 xDrive50i, motorizat de un twin-turbo V8 cu 456 cai putere si 648 Nm cu accleratie 0-100 km/h de 5,2 secunde. Aceasta versiuni nu va fi prezenta insa pe Batranul Continent.

Clientii europeni au in schimb doua diesel-uri. BMW X7 M50d cu 394 cai putere sta in varful gamei diesel iar versiunea X7 xDrive30d cu 261 cai putere va fi cea mai accesibila.

X7 abunda de functii tehnologice

Daca calitatea materialelor si dotarile electronice de la interior stabilesc nivelul de lux, multitudinea functiilor tehnologice il intregesc. Astfel, BMW pune la dispozitie optional sistemele Dynamic Handling Package cu Integral Active Steering, frane M Sport si diferential spate M Sport.

In orice echipare, noul X7 va beneficia de sistemul Active Protection si Active Driving Assistant cu Blind Spot Detection, Lane Departure Warning, Rear Collision Warning, Frontal Collision Warning si Pedestrian Warning cu City Collision Mitigation.

Share

Leave a Reply

18 + sixteen =