Stiri

Noul CEO Mercedes-Benz Romania despre strategia pe 2014

De 27 ianuarie 2014No Comments

Pornind de la evoluţia pozitivă din 2013, evidenţiată de lansarea de produse inovatoare, crearea de experienţe de brand interesante, consolidarea parteneriatelor de afaceri şi valoarea adăugată oferită de serviciile After-Sales, CEO-ul Mercedes-Benz România, Boris Billich, împărtăşeşte viziunea şi aşteptările sale pentru noul an. Începând cu luna iunie 2013, Boris Billich a preluat poziţia de CEO şi Preşedinte al Mercedes-Benz România.

Previziunile pentru 2014: o uşoară creştere în industria auto

Ca prognoză pentru noul an, domnul Billich şi-a exprimat aşteptările în timpul unei sesiuni de informare a presei. Astfel, el prevede o uşoară creştere a cotei de piaţă, atât în segmentul premium, cât şi pe piaţa auto, în general. Prin strategii dedicate, Mercedes-Benz România îşi propune să atingă cele mai bune rezultate şi să consolideze poziţia companiei în toate segmentele.

“În 2014 ne aşteptăm ca tot mai mulţi clienţi să opteze pentru achiziţionarea unui autovehicul nou sau a unuia rulat. În acest sens, ne-am propus să facem din 2014 un an chiar mai bun la nivel de vânzări şi servicii post-vânzare. Suntem încrezători că strategia noastră va conduce la o creştere a satisfacţiei şi a fidelizării clienţilor şi, în consecinţă, la creşterea cotelor noastre de piaţă. În plus, am întâlnit în România o echipă puternică şi dedicată, iar împreună suntem determinaţi să depunem toate eforturile pentru ca şi în 2014 să furnizăm servicii de înaltă calitate şi produse de clasă mondială”, a declarat domnul Boris Billich, CEO al Mercedes-Benz România.

Menţinerea standardelor înalte rămâne un obiectiv clar pentru 2014

Unul dintre principalele obiective ale Mercedes-Benz România continuă să fie obţinerea unui nivel înalt de satisfacţie din partea fiecărui client. Mercedes-Benz România îşi propune să depăşească în mod constant aşteptările şi cerinţele clienţilor, trecând de la „clienţi satisfăcuţi” la „clienţi fericiţi” şi parteneri pe termen lung, oferindu-le în permanenţă motive pentru a se bucura de statutul de proprietar al unui autovehicul Mercedes-Benz.

Şi în 2014, Mercedes-Benz România va menţine cel mai ridicat nivel al standardelor de calitate. Compania va continua să ofere servicii complete şi, în acelaşi timp, să le personalizeze pentru toţi clienţii, indiferent dacă aceştia sunt proprietari de autoturisme, autovehicule comerciale uşoare sau camioane.

2013 a însemnat un an bun în vânzări pentru Mercedes-Benz România

În comparaţie cu 2012, vânzările de anul trecut au crescut semnificativ, la nivel general, luând în considerare toate unităţile de business Mercedes-Benz România. Evoluţia de ansamblu a companiei indică o tendinţă pozitivă şi o creştere continuă, atât în ceea ce priveşte volumul, cât şi calitatea, setând standarde mai înalte pentru obiectivele din anul 2014.

În ceea ce priveşte autoturismele, cu o creştere de 15% a înmatriculărilor (faţă de 2012) şi o cotă de piaţă de 36% în segmentul premium, Mercedes-Benz România a reuşit să se poziţioneze în 2013 ca lider în segmentul său comparativ, pentru prima dată din 2004. 

Acest rezultat a fost, de asemenea, generat de lansarea noului model – CLA, care extinde şi mai mult gama Noii Generaţii de Modele Compacte – şi a binecunoscutelor modele Mercedes-Benz Clasa E şi Clasa S. În acest an, Mercedes-Benz România va continua să îşi extindă portofoliul de produse cu noi modele de automobile (Clasa C, GLA, Clasa V, Clasa S-Coupé, CLS Facelift, Clasa B Facelift), urmărind astfel să îşi menţină poziţia de lider şi continuând trendul ascendent.

Produsele şi serviciile post-vânzare oferite de Mercedes-Benz joacă un rol-cheie în activitatea companiei pentru că performanţa în acest sens  determină în mod direct satisfacţia clientului. Prin serviciile personalizate şi vânzările pieselor de schimb de origine Mercedes-Benz, se asigură ciclul de viaţă al autovehiculelor. În general, veniturile acestor activităţi în 2013 sunt mai puţin supuse fluctuaţiei în comparaţie cu activitatea vânzării de autovehicule. Acest lucru este valabil atât în cazul Centrelor Autorizate de Service, precum şi în cazul companiei Mercedes-Benz România. Având în vedere această relativă stabilitate, contribuţiile serviciilor post-vânzare sunt semnificative, nu doar în termeni de volum, dar şi în ceea ce priveşte sustenabilitatea. În plus, contribuţia acestora este în continuă creştere, în fiecare an, prin intermediul ofertelor inovatoare de produse şi promovarea beneficiilor oferite de serviciile de calitate, în rândul clienţilor.

Mai mult decât atât, atunci când vine vorba de autovehicule noi, cum ar fi Clasa C, GLA sau Clasa V şi sprijinul de specialitate pentru clienţii companiei, serviciile post-vânzare pot consolida poziţia Mercedes-Benz pe piaţă.

În ceea ce priveşte obiectivele atinse în 2013, după sosirea în România în a doua jumătate a anului, CEO-ul confirmă că multe dintre acestea vor continua să fie urmărite în 2014, cu perseverenţă.

Share

Leave a Reply

6 + six =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373