
De la lansarea sa, in ianuarie 2021, si pana la jumatatea acestui an, noua gama Citroen C4 si e-C4 s-a vandut in 30.855 de exemplare. In Franta, Citroen C4 este cel mai bine model din clasa compacta catre persoanele fizice, cu o cota de 19% in segment, depasind VW Golf. Cumuland si vanzarile catre persoanele juridice, C4 ramane pe podium, pe ultima treapta. Si in alte tari din Europa noul C4 se vinde bine, ocupand locul doi in segment in Spania, dupa Toyota Corolla, iar in Portugalia se afla pe locul trei la vanzari in clasa sa. De asemenea, in Italia si Belgia ocupa locul 6 in categoria sa.
In acelasi timp, versiunea electrica e-C4 se afla pe locul 3 la vanzari in segmentul C electric, dupa primele sase luni ale lui 2021, cu o cota de piata de 8%, fiind pe podium cu VW ID.3 si Nissan Leaf. De altfel, 15% din totalul inmatricularilor lui C4 in Europa este reprezentat de modelul electric. Acest raport este si mai mare in tari precum Olanda (38%), Germania (27%) sau UK (20,5%).
Gama Citroen C4 este disponibila in versiune 100% electrica, cu motor de 136 CP, baterie de 50 kWh si autonomie de pana la 350 km, respectiv diesel si benzina, pe care am si testat-o aici. In Romania, Citroen e-C4 porneste de la 34.900 euro, cu TVA inclus.