Compania americana a preluat initiativa si a pus la punct, inaintea celor de la Dodge, o versiune Viper fara acoperis.
Demunirea Medusa nu se potriveste prea bine, insa modelul nu e chiar pregatit sa intre in productie, sadar lucrurile se mai pot schimba pe parcurs.
Locul plafonului “double-bubble” este luat de un soft-top retractabil care nu reduce din spatiul destinat bagajelor, dupa cum declara producatorul. Asupra caroseriei au fost operate doar modificarile necesare conversiei, adica o capota mai lunga pentru portbagaj, toate celelalte elemente ramanand neschimbate.
Prefix Performance nu s-a atins nici de motoruv V10 de 8,4 litri, asadar cei care vor conduce acest model vor avea la dispozitie tot 640 CP, ce vor fi transmisi catre rotile din spate prin intermediul unei cutii de viteze manuale cu sase trepte.
Performantele nu au fost communicate, insa constructorul ne spune ca demarajul pana la 100 km/h va dura putin peste trei secunde, iar viteza maxima va fi de 330 km/h.
In functie de reactia publicului la acest model, Prefix Performance va decide daca Medusa va fi cunstruit in serie limitata sau nu, insa nu ne spune si despre ce pret este vorba.
{gallery}Prefix Performance Medusa{/gallery}