HighlightStiri

Noul Ferrari Roma, primele informatii si fotografii

De 14 noiembrie 2019No Comments

Este al cincilea model lansat anul acesta de constructorul din Maranello, dupa F8 Tributo, F8 Tributo Spider, 812 GTS si SF90 Stradale. Roma este practic versiunea coupe a modelului Portofino, dar care aduce mai mult decat un plafon fix. Sunt o seama de  modificari stilistice la exerior, incepand cu capota mai fluida, calandrul si bara de protectie mai „obraznice” si farurile restilizate, in genul celor de la Ferrari Monza.

La fel si in partea din spate, unde ansamblul a devenit mai agresiv, cu stopuri duble si eleron integrat in capacul portbagajului. Dimensiunile exterioare sunt 4656 mm lungime, 1974 mm latime, 1301 mm inaltime si un ampatament de 2670 mm. Mai interesant este faptul ca masa proprie de 1472 kg este cu 200 kg mai mica decat la Portofino.

Desi putea sa pastreze numele Portofino la care sa adauge titulatura coupe, Ferrari a preferat sa vina cu o noua denumire pentru a accesa probabil si un nou segment de clientela. De asemenea, catalogarea modelului Roma drept un coupe 2+ starneste deocamdata curiozitatea pana la anuntarea oficiala a tuturor detaliilor. Insa cel mai posibil ar fi ca cele doua locuri posterioare sa figureze drept echipament optional.

Interiorul este complet nou, fiind dominat de consola centrala care desparte practic si individualizeaza cele doua locuri. Aceasta inglobeaza un touch screen de dimensiuni apreciabile si levierul stilizat al transmisiei. Pasagerul are la dispozitie un ecran tactil, pozitionat deasupra torpedoului, unde poate accesa cateva functii precum climatizare, sistem audio, incalzirea scaunului. Plansa de bord are o forma schimbata, cu alte aeratoare de ventilatie si linii mult mai fluide, care se prelungesc pe panourile portierelor.

Ferrari Roma foloseste acelasi V8 turbo de 3.9 litri regasit sub capota lui Portofino, potentat cu inca 20 CP pana la puterea maxima de 620 CP intre 5750 – 7500 rpm. Cuplul ramane neschimbat, de 760 Nm intre 3000 – 5750 rpm. Pentru transmisie s-a umblat in portofoliul tehnic al companiei, alegandu-se cutia automata DCT cu opt trepte, care a fost introdusa de modelul SF90 Stradale. Tractiunea se face pe puntea spate. Ferrari anunta o viteza maxima mai mare de 320 km/h, cu sprinturile 0-100 km/h in 3,4 secunde, respectiv 0-200 km/h in 9,3 secunde.

Share

Leave a Reply

17 − 14 =