Stiri

Noul Ford Mustang ramane fidel motorului termic

De 24 septembrie 2022No Comments
; ; ; ; ; ; ; ; ;

Actuala generatie Ford Mustang se afla pe piata inca din 2014, iar acum este randul noului model sa intre in scena. Si nu oricum, ci cu un V8 aspirat de 5 litri sub capota, fara electrificare, nici macar laivel de mild hybrid. Ca alternativa pentru versiunea de baza mai este disponbil si EcoBoost-ul cu patru cilindri, de 2.3 litri. Ford nu a anuntat pentru moment datele tehnice, ci doar faptul ca tractiunea se va face pe puntea spate si vor fi disponibile atat o transmisie manuala cu sase trepte, cat si una automata cu 10 rapoarte.

S-a acordat o atentie particulara si celorlalte sisteme ale masinii care contribuie la furnizarea performantelor dinamice, precum directia, care a devenit mai directa, ori setarea amortizarii. Sunt disponibile cinci moduri de condus (Normal, Sport, Slippery, Drag si Track), plus un mod individual, configurabil de sofer dupa preferintele sale.

Pachetul optional Performance, disponibil pentru ambele motorizari, propune in plus diferential Torsen, suspensie MagneRide, discuri de frana mai mari, roti spate cu dimensiuni superioare si frana de mana Performance Electronic, care arata ca levierul clasic, mecanic, dar are comanda electrica. Aceasta solutie este oferita in sprijinul doritorilor de adrenalina, care vor sa se ajute de frana pentru a “arunca” masina in derapaj. Scaunele Recaro si esapamentul sport, cu valve active sunt, de asemenea, optionale.

Share

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373