
A doua generatie a modelului de top de la Hyundai a debutat la salonul auto de la Detroit cu o versiune imbunatatita a limbajului de design “Fluidic Sculpture”.
Forma hexagonala a grilei radiatorului se pastreaza, insa designul a evoluat catre segmentul premium, ajutat si de noile solutii tehnice oferite.
Motorizarea de baza pentru noul Genesis este un V8 de cinci litri care produce 420 CP si 520 Nm, dar in oferta gasim si un propulsor V6 cu cilindreea de 3,8 litri capabil sa ofere 311 CP si 397 Nm. Pentru ambele motorizari, transmisia este asigurata de o cutie de viteze automata cu opt trepte ce poate fi controlata si manual cu ajutorul padelelor din spatele volanului.
Toate modelele vin echipate standard cu tractiune pe rotile din spate, insa pentru prima oara pe lista de optionale si-a facut loc si o transmisie integrala HTRAC care adauga 75 kg la masa totala.
Hyundai a tinut sa precizeze ca noul Genesis este mai spatios la interior decat modelele rivale, aici intrand Cadillac CTS, BMW Serie 5, Lexus GS si Mercedes-Benz E-Class, iar dotarea include scaune fata incalzite si ventilate cu reglaje pe 12 directii, bancheta incalzita, jaluzele mauale pentru locurile din spate, precum si un acoperis panoramic. La acestea se mai adauga si a doua generatie a sistemului Blue Link ce ofera suport pentru Google Glass si include “Automatic Collision Notification”. Pretul noului model premium de la Hyundai nu a fost comunicat inca, insa producatorul a declarat ca va porni de la aproximativ 40.000 de dolari.
{gallery}2014 Hyundai Genesis{/gallery}