
Modelul de clasa mica al coreenilor aduce un design mai agresiv decat al predecesorului. Daca partea frontala este o combinatie intre layoutul folosit la fratele mai mic i10, cu faruri si lumini de zi LED inspirate de la Santa Fe, spatele este mai spectaculos, aducand tema la moda a stopurilor unite printr-o banda (desi aici nu credem ca este vorba despre o banda luminoasa). In genul modelului Skoda Scala, hayonul are o prelungire de culoare neagra sub luneta, dar nu este vorba despre o suprafata vitrata ca la modelul ceh, ci numai de un artificiu de design.
Linia laterala a geamurilor este destul de inalta si ascendenta catre spate, fapt vizibil la diferenta de nivel a celor doua manere ale portierelor fata, respectiv spate. Din acest punct de vedere, noul i20 trece inspre latura fashion upmarket, avand in vedere ca generatiile anterioare nu punctau mult la capitolul design, ci mai mult pe caracteristicile practice. Nu se cunosc deocamdata informatii tehnice sau despre echipamentele aflate la bordul masinii, acestea fiind disponibile o data cu lansarea oficiala din cadrul Salonului Auto de la Geneva din luna martie.
La interior trebuie sa ne asteptam la influente masive de la i10 si Kona. Este de asteptat ca spatiul in habitaclu si volumul portbagajului sa se situeze in topul clasei B, avand in vedere backgroundul modelului si abordarea pe care Hyundai o are cu privire la acest aspect.