La sapte ani de la aparitia lui 5008, Peugeot reinventeaza modelul cu o noua generatie care se transforma intr-un SUV veritabil si nu mai este un mix intre un monovolum si un crossover.
Noul Peugeot 5008 este construit pe platforma modulara EMP2, la fel ca 3008, si vine in cazul celei de a doua generatii cu 16,5 cm mai mult in lungime, 11 cm mai mult in latime si 7 locuri.
Al doilea rand de scaune din spate dispune de un spatiu superior cu 60 mm pentru zona genunchilor. Atat al doilea cat si al treilea rand de scaune vin cu locuri individuale si multiple posibilitati de rabatare, astfel incat capacitatea portbagajului creste de la 650 litri pana la 1060 litri in configuratia cu 5 locuri. De asemenea, se pot incarca opbiecte lungi pana la 3,2 metri.
Linia de motorizari pe benzina incepe cu un motor 1.2 litri cu 130 cai putere si continua cu un propulsor 1.6 cu 165 cai putere. Fanii dieselului pot opta pentru un motor 1.6 cu 100 sau 120 cai putere sau unul de 2.0 litri, disponibil cu 150 sau 180 cai.
Toate versiunile trimit puterea catre puntea fata, iar pentru o aderenta suplimentara se poate opta pentru sistemul Advanced Grip Control, care prezinta cinci moduri de rulare: Normal, Snow, Mud, Sand si ESP Off. Noul Peugeot 5008 va fi prezentat in fata publicului in toamna acestui an, la Salonul Auto de la Paris, dar va debuta in showroom-uri abia in primavara anului viitor.