Intr-un comunicat emis de Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor Bucuresti (DRPCIV) se anunta ca incepand cu data de 3 ianuarie 2022, programul de lucru cu publicul se modifica, urmand a se desfasura astfel: in zilele de luni, marti si joi in intervalul orar 7:30 – 16:00, in zilele de miercuri in intervalul orar 7:30 – 18:30, iar in zilele de vineri in intervalul orar 7:30 – 13:30.
Persoanele care aveau programare online la ghiseele serviciului dupa data de 3 ianuarie la ore care nu vor mai face parte din noul program vor avea doua posibilitati. Fie vor merge oricand, in timpul orelor de program, la ghiseele de relatii cu publicul (32 – 35, parter) si vor fi repartizati catre lucratori disponobili, in ordinea sosirii, fie isi pot face o noua programare online dupa ce o anuleaza pe cea existenta.
De asemenea, sunt inca in vigoare masurile prevazute de Legea nr. 55/2020. Astfel, valabilitatea documentelor emise de serviciile publice comunitare regim permise de conducere si inmatriculare a vehiculelor se mentine pe perioada starii de alerta, precum si pentru o perioada de 90 de zile de la incetarea acestei stari, pentru permise de conducere, autorizatii de circulatie provizorie si documente eliberate in coditiile art 4 alin.(3) din OMAI 1501/2006 privind procedura inmatricularii, inregistrarii, radierii si eliberarii autorizatiei de circulatie provizorie si art 4 alin.(2) din OMAI 123/2013 privind conditiile de eliberare a permisului de conducere expirate in aceasta perioada.
Foarte important, in cazul autorizatiei de circulatie provizorie, valabilitatea se mentine doar pentru autovehiculele care detin asigurare obligatorie de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de circulatie in termen de valabilitate.