![](https://voom.ro/wp-content/uploads/2022/01/RR_22MY_06_Exterior_PHEV_261021_018.jpg)
![](https://voom.ro/wp-content/uploads/2022/01/RR_22MY_06_Exterior_PHEV_261021_018.jpg)
O data cu deschiderea comenzilor pentru noua generatie Range Rover, producatorul britanic a furnizat mai multe informatii despre versiunea plug-in. Autonomia maxima este de 113 km conform datelor WLTP, superioara estimarilor initiale. Producatorul chiar mentioneaza ca in conditii de trafic real, clientii se pot baza pe o autonomie de 88 km, o informatie pe care nu multe marci o pun la dispozitie.
![](https://voom.ro/wp-content/uploads/2022/01/RR_23MY_10_Interior_270122_1083.jpg)
Sistemul PHEV este disponibil pentru doua versiuni, P440e (440 CP si 620 Nm) si P510e (510 CP si 700 Nm), ambele cu motor Ingenium de 3 litri, cu sase cilindri, asociat cu un motor electric de 142 CP si baterie de 38,2 kWh. Aceasta se incarca de la 0-100% in cinci ore, in reteaua casnica si in mai putin de o ora de la 0 la 80% la o statie de 50 kW.
Gama de motorizari este completatat de propulsoare mild-hybrid cu sase cilindri, diesels si benzina, precum si de un nou V8. Clientii pot alege mai multe configuratii ale interiorului – doua versiuni de ampatament – cu 4,5 si 7 scaune. In plus, in 2024, Range Rover va deveni primul model Land Rover care va avea o versiune 100% electrica.
![](https://voom.ro/wp-content/uploads/2022/01/RR_22MY_04_Exterior_261021_104_DX.jpg)