Stiri

Noul Renault Kadjar

De 12 septembrie 2018No Comments

Renault dezvaluie astazi noul Kadjar, model care va debuta la Salonul Auto de la Paris. Din 2015, Kadjar s-a remarcat in segmentul SUV-urilor compacte, cu ajutorul designului fluid, calitatilor dinamice si confortului sau.

O noutate importanta o reprezinta adoptarea blocurilor optice LED. Pe baza identitatii vizuale sub forma literei ‚C”, Kadjar propune semnalizatoare, stopuri si lumini de ceata cu tehnologia Pure Vision LED. Designerii au retusat partea frontala si spatele modelului, pentru a spori atractivitatea. Atât grila fata cat si bara spate au noi insertii si detalii cromate. in gama, clientii pot opta pentru tipuri de roti de 17 si 19 inch, precum si trei culori inedite: „Vert Oural”, „Iron Blue” si „Gray Highland „.

Noul Kadjar pune accent pe confort, calitatea materialelor si ergonomie. Interiorul a fost revizuit, in asa fel incât sa fie cât mai agreabil, in utilizarea zilnica. Partea centrala a tabloului de bord gazduieste un nou ecran multimedia, care ofera o luminozitate si o sensibilitate la atingere imbunatatite. Perfect integrata, unitatea este la acelasi nivel cu suprafata tabloului de bord, oferind  fluiditate si eleganta.

In noua gama, modelul propune nuante inedite, precum si tapiterii avand texturi cu efect 3D. Tapiteria Alcantara este disponibila si pe noua echipare Black Edition. La exterior, aceasta versiune iese in evidenta datorita jantelor de aliaj de 19 inch, scuturilor de protectie in nuante contrastante si oglinzile retrovizoare negre.

Echipamente si confort

La bordul modelului Kadjar, confortul este un aspect diferentiator, drept urmare eforturile s-au canalizat spre evolutie. Scaunele au fost reproiectate, oferind ajustare pe lungime, comenzile oglinzilor electrice s-au alaturat panoului de control al portierelor, iluminate in timpul noptii, iar confortul termic al pasagerilor a crescut, datorita integrarii unor noi aeratoare in zona rândului doi de scaune. Sistemul multimedia R-Link este echipat cu functia de replicare a smartphone-ului, compatibil cu Android Auto si Apple CarPlay. In partea din spate, pasagerii au doua porturi USB pentru a incarca telefoane, tablete, console de jocuri.

Motorizari

Noul Kadjar adopta cea mai recenta generatie de motoare Renault. Atât benzina cât si diesel, acestea integreaza cele mai recente tehnologii de depoluare pentru a respecta standardele in vigoare.

Noul SUV adopta motorul 1.3 TCe inaugurat pe Scenic si apoi lansat pe Captur si Megane. Dezvoltat de Alianta in colaborare cu Daimler, acesta se afla la cel mai inalt nivel din punct de vedere al performantei. Arhitectura cu 4 cilindri este garantia functionarii fara vibratii, in timp ce cuplul sau generos ofera o mare usurinta la turatii reduse. Pe Kadjar, acest motor este echipat cu un filtru de particule (FDP), al carui rol este sa indeparteze particulele din gazele de esapament prin captarea lor intr-o structura microporoasa celulara care se regenereaza automat la intervale regulate. Acest motor „TCe FAP” are patru versiuni: TCe 140 FAP cuplat cu o cutie de viteze manuala, TCe 140 FAP cuplat cu o cutie automata cu dublu ambreiaj EDC, TCe 160 FAP cuplat cu o cutie de viteze manuala si TCe 160 FAP cuplat cu o cutie automata cu dublu ambreiaj EDC.

Noul Kadjar primeste motoare diesel modernizate cu un sistem selectiv de reducere catalitica (SCR), considerat cel mai eficient sistem de post-tratare a oxizilor de azot (NOx). Aceasta tehnologie reduce emisiile poluante ale motoarelor, fara niciun impact asupra performantei. De asemenea, motoarele propuse pe Kadjar, denumite acum „Blue dCi”, ofera mai multa putere si placerea de a conduce.

  • Blue dCi 115 are 5 CP in plus si un cuplu cu 10 Nm mai mare decât motorul din generatia anterioara. Disponibil cu o cutie de viteze manuala, acesta va fi oferit ulterior cu transmisia automata cu dublu ambreiaj EDC.
  • Blue dCi 150 este motorizarea de top pentru Kadjar, avand o putere mai mare cu 20 CP fata de modelul precedent. Cuplat la o cutie de viteze manuala, acesta va fi oferit atât cu transmisie 4×2 cât si cu transmisie 4×4.

Transmisia integrala 4WD, ii permite noului model sa evolueze pe drumuri alunecoase. Soferul poate alege modul de transmitere: „2WD“, „4WD AUTO“ sau „4WD LOCK“. Garda la sol este de 200 mm, unghiul de atac este de 17 °, iar cel de degajare este de 25 °.

Comercializarea in Romania este programata in prima parte a anului 2019.

Share

Leave a Reply

15 + 17 =