Dacia a adus conceptul Bigster la Bucuresti, fiind prezentat in cadrul unui eveniment de presa de insusi seful Sudioului de Design, Yohann Ory. Dincolo de informatiile cunoscute pana in acest moment, si despre care am scris aici, Ory a anuntat ca Bigster este modelul care va marca renuntarea la ornamentele exterioare cromate sau “fake glossy” in favoarea unor materiale obtinute din plastic reciclat.
“Aceste materiale au un aspect mult mai apropiat de simplu si pur, dar foarte atragator. Pentru ca vei cumpara o Dacia nu doar pentru ca este accesibila, ci si pentru ca iti placel, iar asta este o abordare noua. Pana cum erai atras pentru ca eraaccesibilae, dar in viitor o vei dori pentru ca este atragatoare si apoi iti dai seama ca este si accesibila. Deci este o schimbare de mesaj.” a declarat Ory.
In plus, am putut studia si plansa de bord prin geamurile intunecate. Sigur, cel mai probabil, versiunea de serie va avea un interior ceva mai diferit, insa pe instrumentarul de bord, activ si cu martorii luminosi aprinsi, am gasit simbolul functiei de pastrare a benzii de rulare. Acest lucru nu poate fi considerat neaparat o axioma, insa ne putem astepta la o astfel de functie de asistenta macar optional pe versiunea de serie. De altfel, conceptul are punte spate la care sistemul de franare foloseste discuri, ceea ce ar fi o premiera pentru un model de serie Dacia.