Din seria numai azi nu-i maine, poimaine ne intalnim cu Rabla.
Numele popular al programului de innoire a parcului auto din Romania poate starni zambete pe buzele noastre, insa starneste sigur hohote de ras cand vine vorba de aplicarea lui.
Guvernul, prin persoana lui Emil Boc, a dat nenumarate asigurari ca Rabla va debuta in prima secunda a lui 2011, insa 1 ianuarie este o zi prea grea pentru mintea incetosata si ficatul greoi ale poporului roman. Era mult mai uman sa ne gandim la 5 ianuarie ca pe o zi fara chef de munca, insa ca pe o zi cu vouchere rabla-gite.
Lipsa de sentimente a Executivului pentru o industrie, care nu poate fi usor monetizata de catre personajele politice prin sportul lor preferat – afaceri cu statul, a generat un delay de cateva zile. Pana in 18 martie. Ziua in care Rabla reintra in drepturi dupa traditionalele intarzieri. Scuzele guvernului au fost sincere si scurte: “Rabla 2011 a intarziat pentru o perioada de timp necesara la rezolvarea anumitor aspecte de ordin tehnic”. Citat din Laszlo Borbely. Boc tace. Rabla pleaca la drum. Trist.