Mercedes a prezentat la Detroit limuzina care serveste rolul jucat pana nu demult de Maybach. Cu o grila masiva din crom si o emblema montata la loc de cinste pe capota, noul Mercedes S600 – nava amiral a gamei Mercedes – este tinut cumva in afara radarului Bentley si Rolls-Royce.
Cu alte cuvinte, Mercedes-Benz doreste sa pozitioneze modelul la granita segmentului de super-lux, de unde isi poate lua cu usurinta clientii neinteresati de limuzinele britanice care domina acest segment. Cea mai avansata masina a gamei germane vine echipata cu un motor V12 biturbo de 6.0 litri si 523 cai putere.
Momentul maxim al noii limuzine S600 ajunge la 830 Nm. Din peisaj nu putea lipsi sistemul Magic Body Control, extrem de important pentru clientii care in mod normal aleg bancheta din spate a masinii. Magic Body Control nu conduce vehiculul singur insa este un pas catre mult-asteptata masina autonoma. Un alt sistem deosebit este Collision Prevention Assist, care functioneaza doar pana la 199 km/h.
Odata ce masina ajunge la 200 km/h, sistemul este dezactivat. Daca la exterior liniile lui S-Klasse au primit o tusa in plus de eleganta, la interior se vad adevaratele beneficii ale unui vehicul din clasa lumuzinelor de lux. Soferul beneficiaza de un touchpad care recunoaste comenzile vocale si care lucreaza impreuna cu un Head Up Display inspirat din designul indicatoarelor existente pe avioanele de vanatoare.
Adevaratii rasfatati sunt pasagerii de pe locurile din spate. Acestia beneficiaza de scaune individuale si un minifrigider, care pe langa beneficiile evidente, reduce cam mult din suprafata portbagajului. Versiunea cu ampatament marit a lui Mercedes-Benz S600 va consemna renasterea numelui Maybach. {gallery}Mercedes S600{/gallery}