
Noua generatie Volvo XC90 este aici si este clar de la prima vedere ca viitorul suedezilor este asigurat.
Dupa o serie de teasere care au transformat noul SUV Volvo in poate cel mai mediatizat model al momentului, iata ca generatia care are ca sarcina asigurarea viitorului acestei companii, a fost lansata in sfarsit.
Prezent pe ultimele concepte Volvo, noul limbaj de design debuteaza cu aceasta ocazie si pe modelele de serie, aducand un stil simplu si extrem de elegant, care promoveaza modelul XC90 intr-o categorie superioara.
Acest pas inainte important pentru clientela lui XC90 este posibil datorita eforturilor designerilor de a realiza un interior cat mai elegat si confortabil cu putinta. Rezultatele sunt remarcabile din punctul nostru de vedere si suntem convinsi ca si publicul va aprecia ambianta de la bordul noului SUV.
Siguranta este elementul care a adus faima acaetei marci in trecut si o face si in continuare, noul XC90 aducand elemete de siguranta noi pentru o masina de serie, cum ar fi framarea de urgenta in cazul in care masina paraseste drumul, sau reducerea automata a vitezei atunci cand masina se apropie de o intersectie cu viteza prea mare.
Detaliile tehnice complete nu au fost dezvaluite deocamdata, insa stim ca in momentul lansarii noul XC90 va fi disponibil cu doua motorizari pe benzina, de 254 CP si 316 CP, si doua turbo-diesel-uri de 190 CP si 225 CP. Toate versiunile sunt disponibile cu doua sau patru roti motrice, in timp ce cutia de viteze oferita standard va fi una automata cu opt trepte.
Motorizarea de top este reprezentata de un sistem hibrid denumit T8, care uneste un motor de doi litri pe benzina dotat cu turbo si compresor mecanic si unuia electric, ce are ca sarcina antrenarea rotilor din spate. Volvo ne spune ca puterea combbinata este de 400 CP, adica la nivelul unui V8 clasic.
Preturile pentru Volvo XC90 vor fi anuntate in momentul prezentarii oficiale ce a fost programata in toamna la salonul auto de la Paris.
{gallery}Noul Volvo XC90{/gallery}