Pentru a sarbatori – cu oarecare intarziere – 100 de ani de colaborare cu Alfa Romeo (inca din 1921), carosierul milanez Zagato a dezvoltat un exemplar unic, bazat pe Alfa Romeo Giulia GTAm. Masina a fost cumparata de un client german, in garajul caruia se mai afla o Alfa Romeo S.Z. si cateva modele Aston Martin Zagato.
Giulia Zagato SWB a preluat elemente de design atat de la GTAm – jantele, etrierele, difuzorul posterior si evacuarea dubla centrala -, dar si de la Tonale (farurile). Aproape toate panourile caroseriei sunt produse din fibra de carbon, iar la partea superioara (inclusiv plafonul double-bubble) apare o a doua nuanta de vopsea. Portierele nu au manere la vedere, deschiderea facandu-se de la butoanele ascunse pe montantul B, in vreme ce posteriorul este tipic Zagato, cu banda luminoasa ingusta si extrem de lunga.
Tot Giulia GTAm a donat motorul V6 de 2.9 litri si 540 CP, asociat insa cu transmisia manuala de la Quadrifoglio. Nu au fost oferite alte date tehnice despre dimensiuni sau performante, dar avand in vedere folosirea fibrei de carbon, masa ar trebui sa fie mai mica decat a Giuliei GTAm (1.580 kg), de unde si, cel mai posibil, un timp sub 3,6 secunde pentru sprintul 0-100 km/h.