
Cel mai mic model din gama Opel a reusit sa se vanda in 2013 mai bine decat estimase initial GM si a ajutat la cresterea cotei de piata a constructorului german pe Batranul Continent.
Dupa ce a avut parte de un start mai lent, cand cifrele de vanzari nu aratau foarte bine, interesul publicului pentru simpaticul Adam a inceput sa creasca, reusind sa depaseasca pana la sfasitul anului trecut estimarile initiale facute de compania mama, GM.
Un alt model care a “pus umarul” la cresterea vanzarilor este Mokka, ambele reusit sa urce cota de piata a Opel de la 5,59% la 6,61% in Europa. Valoarea nu e mare, insa este binevenita dupa o perioada destul de lunga de scadere. In Germania, Opel isi imbunatateste pozitia cu 0,1%, ajungand la o cota de piata de 7%.
Asadar, Adam s-a dovedit pana la urma un model de succes, abordarea aleasa de Opel pentru acest segment dand roade si nu ne-ar deranja sa vedem aceeasi strategie folosita si pentru alte segmente.