
Dupa recentul Opel cu privire la infiintarea unei noi sub-divizii, supranumita GSe (Grand Sport Electric) iata ca a venit timpul sa vedem si primul produs al acestei tinere entitati a marcii germane. In spatele nomenclaturii GSe, noile versiuni Astra GSe (hatch si break) scot la inaintare un sistem plug-in hybrid mai potent, care dezvolta 225 CP si 360 Nm, o evolutie subtila fata de cei 180 CP si tot 360 Nm ai versiunii PHEV actuale din gama Astra.
Pe langa surplusul de putere, noile versiuni GSe se mai pot lauda si cu o garda la sol coborata cu 10 mm si cu cateva modificari operate la nivelul suspensiei, directiei, dar si franelor. Sistemul ESP a fost calibrat pentru interventii mai tarzii, pentru a prelungi suspansul si implicit adrenalina emanate de noile modele.
Noile versiuni se remarca din punct de vedere vizual prin noile bare de protectie, dar si prin emblemele GSe si jantele de 18 inci cu design aparte, ce fac trimitere subtila la conceptul 100% electric Manta GsSe. In habitaclu, noile scaune sport imbracate in alcantara, cu certificare AGR, ofera un suportclateral mai bun decat la celelalte modele mai putin potente.